Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 30. august 2011

Que = Ke xD

 x y z æ ø.. Det er de bogstaver jeg ikke har nogen overskrift med xDDD :P Det må vi gøre noget ved XD Så har vi snart hele alfabetet :P ... Har lige brugt Q xD :P Det er fordi selve ordet Que udtales Ke på spansk xD Det vidste i bare ikke ;P

Nå men dagen i går xD Var træt da jeg vågnede i morgen, træt i skolen men det gik over i første time faktisk oO Det var nok fordi vi fik røde romkugler xD Så bliver man frisk som en havørn :P Der var faktisk alkohol i dem :O!? Alexander blev drillet med dem fordi han sad hele tiden med romkuglerne og til sidst tog vi dem fra ham xDDDD Vi var kun 11 til dansk oO Så vi blev sat i tre små grupper i stedet for seks og skulle præsentere vores svar til novellen vi havde læst i går ... og min gruppe havde liiiiige glemt at lave det sidste :S xD Men det gik nu okay :P Lucas talte for os det meste af tiden men ved sidste spørgsmål gik det i ged og jeg måtte overtage fordi ... Lucas: "Det er du nok bedre til at forklare" xDDD :P Efter det fik vi gåder xD Den første havde jeg hørt før og det havde Lucas åbenbart også for før Nikolaj var færdig med at sige den råbte han "Det er hans mor!".... Der stod Nikolaj med åben mund og mere eller mindre alle kiggede på Lucas :S Det var grinern xDDD Den næste gåde gik der herre lang tid før nogen forstod den :S Jeg forstod den heller ikke men det gjorde Frederik på et tidspunkt så han kom op og lavede den xDDD Den næste gåde var om en pige der ikke ville sige sin alder men i stedet sagde at om to år ville hun være dobbelt så gammel som hun var for fem år siden xD Det lidt tid men snart fandt jeg ud af den xD = hvis hun er 12 år + 2 = 14, og 12 - 5 = 7. Det dobbelte af 7 er 14 så hun må være 12 år nu xDDD Det var dog ikke mig der sagde den højt... det var Frederik igen :P Og lidt Alexander xD
I matematik var vi lidt flere :P Vi lavede koordinatsystem regning = 1. grads lininger xDDD Det gik hurtigt selvom jeg måtte blyanter fra Casper fordi jeg selvfølgelig havde glemt mit penalhus :S Hahahahaha xD
I engelsk havde jeg virkelig neurern på :S Tænk hvis jeg blevet taget og skulle ind og tale med Morten :O! Men heldigvis gik han udenom mig i dag :D Vi så en herre underlig film imellemtiden :O Den gav seriøst ingen mening, var bare en masse klip sat sammen på kryds og tværs om overforbrug... endnu en WTF film xDDDD
Så blev det... SPANSK :D!!! Mathilde var der også :D (Pige jeg mødte på introtur men ikke kunne huske hvad hed xD) Så hende sad jeg ved siden af xD Det var egentlig ikke mange piger vi var :O Jeg ender åbenbart altid i drengeklasser xD :P
Vores lære hed Tobias og han lærte os at sige hej og goddag, spørger hvad vi hedder, svare, spørger hvordan det går, svare, hvor vi bor og svare xD Det lyder ikke som meget men det er faktisk ret godt gået synes jeg på første time :D!!!!

Hola = hej (men det vidste vi jo alle sammen xDDD)
Buenos Dias = goddag
Como te llamas = Hvad hedder du
Me llamo = Jeg hedder
Que tal = Hva så/hvordan har du det (uformel måde)
Como estas = Hvordan går det
Estoy Bien, Cracias = Jeg har det fint, tak
A donde vives = Hvor bor du
Vivo en = Jeg bor i

Sådan det er mine gloser indtil videre xDDD :P

Efter spansk kom jeg på bygger hvor jeg passede Bluie, sprang lidt med hende og sådan :P Hun var dygtig og sprang en rigtig lang kombination i går :D Efter det tog jeg hjem i god tid for at komme til ridning xD Red Brune men ridetimen var underlig oO xD
Der var tre der skulle have prøvetime og de red ikke så godt så der var bare alt for meget trav letridning, trav nedsidning uden bøljer og galop :S Især galop! Tror mig og Brune fik otte runder eller noget før vi skiftede >< Det var måske lidt for meget! (på en volte!!!) Nå men så skulle han på fold og hendes jeg fulgtes med sidst havde lidt problemer fordi Sorteper ville ikke gå og hun red ham til folden så jeg trak hende lige lidt indtil der kom HERRE MEGET VAND på stien :O Så tog hun selv over xD Jeg fik våde sko >:/ Hahahah xD

Farmor har sagt ja til at køre os ud til City 2 på lørdag :D Jai!!! Nu skal jeg bare se film .. :D  fanme BORA BORA :D!!! Glæder mig lidt xDDD Og ja det ER måske underligt men lær det ... jeg har og er FUCKING UNDERLIG XDDDD!!!!

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar