Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


fredag den 19. august 2011

Flødeboller til fire personer xD

Havde fri i dag så kom ned og morgenfodrede med det samme her klokken ti :)
Vi havde fodret også tog jeg på marken.... TRE TRILLEBØRE :S
Og der var MERE :O! Var til en hel trillebør mere men efter mange piv og klynk over kommende vabel på hånden og had til hestene skulle lave lorten i højt græs så gav jeg efter og gad ikke mere xD
I stedet tog jeg dyaret ud og ville lige sidde lidt med hende før jeg ville springe med hende.... sad stille og roligt også pludselig ville hun ned på gulvet >< holdte blidt om hende men da hun så ville ned holdte jeg lidt strammere også sprællede hun helt vildt meget og SKREG på et tidspunkt op som en skinger fugl så jeg gav slip og hun spraaaaang over pigen der sad på håndlænet og ned på gulvet :O! Sygokanin mann!!!!!
Sprang selv ikke så meget med hende men tilbød at de andre kunne så jeg kunne filme xDD Hun var okay men kunne være bedre :P

Susette spurte hvem jeg ville ride og af en eller anden grund havde jeg mest lyst til at ride Gneisti oO xD Så det fik jeg lov til og det viste sig at det kun var mig og Dicle der red fordi Cille og Nikitas lille nummer med at oversvømme stalden med vandkamp i går -.-''' xD
Mens vi skridtede så jeg ligepludselig en dreng komme ned i stalden... men jeg kunne ikke i starten fatte det for det var Jonathan der kom oO xD Det viste sig at der havde for meget larm oppe i vinterhuset (især computerrummet...) så det eneste sted der var ro var hernede... xD Han blev også under hele ridningen og kiggede på :O xD

Vi fik lov til at ride uden sadel og det gik faktisk ret godt i skridt og trav :) Jeg havde mine problemer nogen steder når jeg skulle dreje i trav men Gneisti reddede mig for sygt så jeg ikke faldt af :D
Det var lidt vildt for søde hestene var :O Det blæste jo lidt men de gik som om de ikke lagde mærke til det :)
Der var på et tidspunkt hvor jeg kun til at vælte keglen (vi havde sat slalom op :S) ingen og slet ikke Jonathan gad at hjælpe os så jeg måtte stige af og stille den op... turde dog ikke stige direkte op og hentede skammel :S xD ... Den gad Jonathan dog godt hente xD!!!

Senere lavede Dicle nogenlunde samme nummer også skulle jeg prøve at samle skamlen op... men da den sad på min fod begyndte Gneisti at gå så den blev trukket lidt hen ad jorden også tabt igen xDDD Det grinte vi lidt over xDDDD :P
Endnu værre blev det dog da jeg ville prøve at galopere en lang side og i andet forsøg efter galloppen ikke kunne holde mig fast og faldt direkte PÅ RØVEN! xD Hahahahahahah!

Skulle dog kun give flødeboller til fire personer - Store Cille, Jonathan, Louise og Dicle :P
Efter ridningen blev Tyson og Nokke longeret :) Tyson var sød nok dog stadig med sit soveproblem men Nanok var vist lidt strid :/ Dicle skridtede dem begge af i grime :) Jeg skulle have prøvet Nokke men troede jeg skulle gå det xD
Fjollede lidt med Jonathan indtil vi skulle til at op i vinter og tage afsted xD Var ved at glemme både mit kamera og at rydde op efter Gneisti (striglekasse) oO xD

Hele vejen op legede jeg paparazzi med Jonathan ... jagede ham med kameraet for at få et billede af hans hoved og lykkedes faktisk til sidst xD :P
På rideskolen fik jeg nogle piger til at vise mig hvor Bøf boede men der var parten ikke :/ Fandt så ud af hvem hun var og afleveret tegningen .... med det resultat at jeg skulle skynde mig med striglningen xDD


Til ridning i dag fik jeg Rola :) Hun var sød men hun slæbte sig virkelig afsted og man skulle virkelig kæmpe for at få hende til at holde tempoet >< xD Også i galoppen skulle man hele tiden lave galopanspring og drive godt igennem xD

Talte lidt om Brune med Christian og fik hilst på Nadia igen :) Det var hyggeligt!
Rola skulle på fold bagefter og fulgtes med Fannis rytter :) Det viste sig at hun går på Grantoften og var hende der vandt 1. plads på Tjalfe til rideovernatningen :O Sjovt xD!

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar