Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


torsdag den 18. august 2011

Toooootal genkendelsesglæde :D!

Skulle til samtale i dag :) Gik ret godt xD Fik talt en deeeeel med Sara (lære) og fik også sådan småsnakket med Aleksandra da vi sad og lavede prøverne... WIN xD
På byggeren gik det dog bare i kage :S Der var OVERMEGET LORT og jeg var den eneste derude... så piv piv og jeg nåede ikke en skid hele marken ><
Nogle drenge fandt en såret mus og diskuterede lidt om hvad de skulle gøre og det endte med at Thais slog den ihjel... synes også det var mest humant
Ville efter noget tid på marken give ridning til andre så jeg kunne nå at blive færdig men ingen andre gad sgu at ride Nokke :O!

Så jeg tog ham og red med mere eller mindre glæde >< samtidig med at Cille og Nikita var tooootal for meget med at bytte heste midt i det hele fordi "de skulle have deres rigtige heste tilbage", disse Dicle for sygt og lave vandkamp som de IKKE MÅTTE bagefter >:( Også når man går og fortæller ærligt hvorfor siger de bare "slap dog af" .... Tro mig jeg SLAPPEDE SÅ MEGET AF JEG KUNNE!!!
Dyaret ville også lige løbe hel ind i hjørnet som sædvanlig men mennesker havde rykket det helt ind i hjørnet igen så der næsten ikke var noget plads :O FYBABBAB!

Nå men så kom jeg hjem, vrissede lidt over denne mindre gode byggerdag og så fjernsyn.... lææææænge xDD
Så da jeg besluttede mig for at læse det nye Vi Unge blad som jeg har stjålet fra Nana på toilettet xD Jeg sprang liiiiige hen til filmanmelderne og der fandt jeg under Bora Bora; "og hovedrollerne Sarah-Sofie Boussnina og Janus Dissing Rathke er bare så cute"
Hva' fanden..!? Janus Dissing Rathke, men det er jo...
og her kommer det.... Fik TOOOOOTAL genkendelsesglæde da jeg nu brugte mere tid og meget gennemrodning af bladesamlingen for at finde bladet hvor jeg OGSÅ havde set reklamen fra filmen med billeder, fandt det, synes stadig jeg kunne kende ham... og hvor så fra...? Fra DRØMMEN selvfølgelig xD Filmen jeg næsten lige har købt og betalt for med egne penge og udbrugt som "kilde" til min serie "Happy 'You" xDDDD



Det er bare sååååå skægt at opdage sådan noget synes jeg :) Og især her for nylig xD
Allerede med Frederik Christian Johansen som jeg nærstuderede i "En som Hodder" kan man vist sige at jeg nærmest får et ekstra lille korn interesse hvis jeg har set skuespilleren før... især hvis det er længere tid siden xD
For hvem ved ... Måske har Janus også ligesom Frederik beholdt noget af sin teknik fra den gang nu fem år efter som gør det tydeligt at sætte som kendetegn på ham :P....?

Og ved faktisk at søge på selve filmens navn i Google billeder (hvor dette til venstre kommer fra xD) fandt jeg også ud af at han også har været med i Julefrokosten og Der var engang en dreng der fik en lillesøster med vinger... (og den sidste film har vi tilfældigvis :S xD) Og han har viiiiirkelig haft meget forskelligt hår må man sige :O xD - I drømmen har han både halv langt, ret pjusket og det hvor man barbere alt af undtagen i midten, I Der var .... ja i kender resten xDD Har han vildt langt hår og i Bora Bora har han det vist middellangt... normalt... agtigt xDDD



MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar