Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


torsdag den 11. august 2011

Regn og minier :)

Min mor kom hen til mig på byggeren i dag:

Mor: Ved du hvem jeg lige har talt med i vinter
Mig: Nej
Mor: Mini
Mig: Altså Frederik-mini eller Mickey eller...
Mor: Nej... lilleven...
Mig: Nååå JONATHAN

Er herre lang tid siden han har været på bygger :O xD Fik liiiiige prikket ham på skulderen og startet en snak som kunne været blevet god men så... skulle vi afsted :/ ÆV

Men altså det er dumt at kalde ham Mini... for for mig vil Frederik fra min gamle klasse altid være den originale MINI xD Han blev kaldt det i al den tid jeg gik der = 8 år så derfor ligger det på rygraden xD

Regnede ordn'lig meget i dag :/ Kom også sent afsted ned på byggeren liiiiiige da det begyndte at regne sådan første byge... Smmmmaaaart :S xD
Da jeg kom var der ... en person... troede seriøst der ville være flere :O xD Men så kom der også liiiige et par drenge også Cille :P
Drengene gik næsten alle sammen ind i computerrummet (undtagen én WAY TO GO dreng jeg glemte at spørge hvad hedder xDDDD) også blev der diskusion om computerne oO Typisk drenge!
Jeg havde taget mine tegneting med så jeg kunne tegne hos mor bagefter (dvs. om lidt :P) byggeren så tegnede også lige en hund til Hundahl (hahhahahahahah xD) og en person jeg selv beholdte :) Og kom lidt i snak med dreng som ikke var i computerrum... men snakken blev ret kort og akavet :S xD
Var også nede hos dyret og hilse på hende :) Hun sprang i går og klarede det faktisk ret godt :D Kom ikke over 30 på voksen men over 30 på baby så er stolt nok :P
Tog lidt lort = det der var tilbage på den laaaaaange halvside. Min trillebør blev kun fyldt halvt op så resten blev af klam våd hø xDDDD
Red Gneisti i dag :) Han var fristede end Tysbær i går men ville ikke gå i vand >< fik ham til det men måtte kæmpe lidt xD
Galop gik okay :) Han springer VIRKELIG AN når han skal i galop :O Er du syg!
Sara fik ham bagefter :) Hun skulle lave noget jordtrænning med ham også vandt hun også lige en striglning fordi jeg skulle gå xD

Ellers har jeg cyklet ud til skolen, lavede mere Happy' You (som er ved at blive reeeet populær på HG :O FUCK YEAH :D!) og været i bad xD Efter aftensmad skal der pakkes skolesager også siger vi hej til 10. klasse i morgen :P



MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar