Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 22. august 2011

Gammel vane :S

Satte uret til 6:30 og hvad sker der så... måske en halv time eller en time før uret ringer kan jeg ikke sove så lægger og rotere for at lalle mig selv i søvn igen :S Det er en virkelig dårlig gammel vane som jeg har prøvet ALT FOR MANGE GANGE FØR >< Nå men det virkede så lå og drømte en virkelig mærkelig drøm... som jeg selvfølgelig ikke kan huske særlig meget af nu >:/ xD Stod først op klokken 6:30 som planlagt... men ikke af mit vækkeur men vores fars oO Skal nok lige stille uret lidt bedre xD
Skoledag igen :S Ny t-shirt på :) Passer rigtig godt :D Skal møde klokken 8:30 xD Okay tid når man også tænker på jeg liiiiiige først skal derud :S xD

Jeg har stadig ikke fået kigget på hvem KoRn var xD Udover at jeg fik GreenDay trøjen fik jeg også en hvor der stod KoRn på og jeg aaaaaaaner bare ikke hvem det er oO xD Det skal jeg have kigget på :P

Har fået lidt gang i min Gnavergalleri igen xD Mest fordi at Happy 'You skulle gøres færdig men stadigvæk xD Har fået lagt en ny video ud med Blusen der springer :) Dog ikke med mig men med andre xD Har så også puttet helt nye billeder ind på hendes profil :) - Helt fra bunden :D Og et nyt fotoalbum xDDDD Synes dog det var lidt ærgeligt at jeg kun nåede at ligge to af afsnittene ud på GG men sådan er det... det vil slet ikke havde blevet til noget hvis bare HG ikke kostede penge >:(



Har fået en ny idé til KYE :D!!!


I starten skal jeg bruge "En som Hodder" fra den mere fantasi fulde side... Der hvor feen kommer :) Man skal forestille sig at man får besøg af en fe, og man må ønske en ting... hovedpersonen kommer med nogle forslag men selv foreslå at hvis han havde et ønske ville bare ønske at forsvinde... kunne gå ud af livet også se sit eget liv i perspektiv ... se hvor det gik galt og hvad han kunne have gjort anderledes... også starter selve handlingen med musik... med GOING UNDER :D!!!! Den kender i sikkert godt
når i hører den :P Den er opført af Evanscence... de samme som synger Bring me to life xD Nå men så kommer de andre film også på banen ... Hævnen, Onskan, Min bedste fjende, Hold om mig også som noget helt nyt også DRØMMEN xD Den skulle gerne følge sangen ud... hvordan finder jeg ud af men så til sidst skal man så se feen forsvinde igen :) Det er min idé som den ser ud lige nu xDDDDD

Og hvis i virkelig ikke kender Going Under så hør den her:


Og tja... det var lige hvad jeg havde lige nu xDDD Omkring ti minutter skal jeg til at køre også er det bare med at sige hej til alle fra klassen man møder og spørge ind til weekenden og sådan nogle ting.... Stooooooor udfordring i dag mann :S xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar