Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


fredag den 12. august 2011

Usocial eller... xD

Første skole dag i 10. klasse i dag :) Gik okay xD
Går i klasse med Lykke og Daniel oO xD Ellers ikke nogen fra Højagerskolen :P
Arj okay Tanja er der også men hun gik kun kort på vores skole før da jeg kom xD
Abso er også i min klasse men ellers er resten nye :P
Sad ved siden af Lykke i dag oO Kunne først ikke finde mit navneskilt men så kaldte han og havde det i hånden :O Fik snakket kort med ham men meeeeeget akavet xD
Okay dagen i dag gik med at vi først havde navnerunde hvor vi sagde vores navn også fortalte hvad vi lavede i ferien... Jeg var en af de første og jeg kunne igen mærke den dumme nervøsitet men okay ... ny klasse... det er forståeligt xD :P
Efter navnerunden blev vi vist rundt ved de vigtige lokaler for os også havde vi pause til halv :) Der fik jeg hilst på Nadia, Nikoline, Christina og Simone :D Så også Phillip men glemte at hilse på ham :S xD
Efter pausen fik vi oplyst mere om turen til Fjederislev (eller noget i den stil xD) vi skal møde klokke 9:20 under uret :P
Så skrev vi også et brev til os selv som vi skal åbne igen om et halvt år :) Fik måske et kvarter til at skrive det men jeg var aaaaaaalt for langsom og måtte stoppe mens jeg stadig havde meget mere jeg ville have nedskrevet :S xD
Så kom vi udenfor og fik taget billede - først med navneskiltet også uden :) Det skulle skolen bruge så nye lærere har nemmere ved at lære vores navne xD :P
Efter det gik vi hen og "legede" lidt... Vi skulle stille os i orden efter forskellige ting: først højde, så fornavn, fodstørrelse også delte vi os i drenge og piger og tog postnummer, efternavn og et emne jeg nu har glemt xD
Jeg var nærmest ved alle øvelserne totalt lost :S xD Ved den første med højden gik jeg bare desorienteret rundt og ventede på nogen ville placere mig... xD Så gik jeg hen til Lykke og ville samtidig men han sendte mig længere til højre fordi "du er høj" xDD Men ikke så høj endda så blev endnu mere .... PIV PIV hvor skal jeg stå... Blev så placeret af lærene :S Hahahaha xD
Men så var der ellers ikke mere skoledag til os :P Det var også langt nok for vi fik fri klokken 13 xDD
Det er lidt med navnene i det nye klasse :S xD Der er en dreng der hedder Alexander også en pige der hedder Aleksandra :O!!! Også har vi både en elev og en lære der hedder Sara... og begge UDEN H oO xDDDD
Vi har også to tvillinger i den nye klasser men ingen sæt denne gang ;P
Fik ikke talt så meget med nogen, den jeg havde længst snak med var nok enten Lykke eller Simone xD

Så kom jeg over på byggeren :) Gik først ned til Bluie og sad med hende i kaningården ... jeg drillede hende lidt xDDDD :P
Det tog ikke alverdens tid så havde planlagt at tage hjem mens så... kom Jonathan
"Ej jeg tror liiiiige jeg bliver her lidt længere" sagde jeg så og vendte cyklen xD Lidt længere blev til tre timer :O xD
Noget af tiden stod ved i gangen :P Så kom vi ind i sofaen og spillede domino med Lisa og derefter klodsmajor... Jonathan tabte begge gange i domino så det var ham der valgte det fra xD I klodsmajor tabte Lisa tre gange og mig og Jonathan en gang hver... faktisk havde jeg tabt to hvis ikke jeg havde sat brikken forkert og Lisa ville sætte den ordentligt og ja sagde "Hvis den vælter bliver DU klodsmajor" og den væltede... FRYD >xDDDDD
Jonathan var den der tabte sidst men han gad ikke at rydde op >:/ Lisa var så sød at gøre det for ham xD
Vi gik også udenfor i regnvejr og det blev til lidt jagt af Jonathan efter han havde sprøjtet vand på mig xDD Også fulgtes vi hjem om det ikke skulle være løgn oO xD Vi skulle åbenbart næææææærmest samme vej hver gang Oo xDDD :P



Så jeg kan ikke rigtig beslutte mig for om jeg har været usocial eller ej i dag :)
I skolen var jeg nok mest usocial og tilbageholdende men samtidig.... jeg har VÆRET SAMMEN MED JONATHAN hele tre timer og talt det meste af tiden xDDDD :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar