Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 17. august 2011

Danskhold 1 blev nummer 1 xD

...også er det ikke engang løgn xD
Der var en sangkonkurrence på Introturen og vi havde den bedste sang :D
Det var Celine, Emily, Tanja, Abso og Alexander der havde skrevet den og det havde de gjordt godt :)
Også var det også et plus at vi havde guitarer med ;)

Nå men lad os begynde med starten :)
Kom til at sidde ved Sara og Fie på vejen ud :) Gik okay og fik spurt ind en del hvis jeg selv skal sige det :D Dog var der samtidig stadig en deeeeeel pauser xD
Overfor i toget sad Lina, Celine og Malene samt der var en ledig plads noget af vejen og den anden tid sad en mand (der nok var påvirket af noget :O xD) og sov xDDD spændende :P...
Tegnede en smule og fik gode komplimenter :O Var dejligt :D! Sara sagde jeg skulle prøve og tegne manden og ved i hvad.... jeg gjorde det sgu xDD!!!



Jeg kom til at sove sammen med Fie, Celine og Malene :) Lige overfor kom Abso, Tanja, Sara og Lina til at bo, så vi var lidt samlet ;)
Var lidt rundt omkring :) Var også inde i svømmehallen hvor jeg mødte Nikoline fra hold 5 som elsker vand men er blevet allergisk overfor chlor :/
Var også selv i vandet men var det meste af tiden dog over i den lave ende fordi drengene havde fået lov til at springe ned af vipperne med vide svømmebrat i hånden xD
Der var kun én dreng der ikke gjorde det og det var Daniel oO xD
Maden var god nok :) Det var kalkun og det smagte faktisk okay :D
Jeg var den eneste der tog to gange mad ved vores bord så blev lidt halvstresset da alle andre rejste sig :S xD

Der var stjerneløb den aften/middag :)
Vi skulle lave forskellige lege for at samle ingredienser til en kage vi skulle bage senere xD
Det første vi skulle var at stå i en rundkreds og på skift rundt sige alle andres navne (Max var den første så han skulle bare sige sit eget navn, så kom Mathias så han sagde først Max også Mathias osv.)
Nåede ikke hel færdig fordi den gik lidt gal for nogen xD
Ved den næste post skulle vi skyde pile udaf et pusterør :) Det var kun drenge der skød og det var næsten kun Mads og Max der samlede pilene sammen igen xD
Næste post var gåder... Vi var fandme gode til den post >xD
Næste igen var to lege.... Stille op ifølge højde også få en snor igennem alles tøj på en besværlig måde :S xD
Det gik faktisk godt men første leg havde vi også fået lidt "øvelse" i første skoledag xD
Sidste post skulle vi kaste en bold ud hvor fire fra klassen stod med et tæppe og skulle gribe :)
Fie kastede den lige ned i jorden og alle grinte bare xD Det skægge var vi alligevel fik point for den xDDD
Vores kage blev flot :) Men den vandt ikke :O Det gjorde hold 5's :/
Gik ind på værelset nogenlunde efter kage og gik i seng :) Men.... selvfølgelig hørte jeg hvordan folk hyggede sig ude på gårdspladsen :/ Gad bare ikke at rejse sig :/
Lidt på grund af dunkende hoved og trætte øjne men mest af dovenskab xD
Var lige faldet i søvn da resten af pigerne kom ind :O Lå så og ikke kunne falde i søvn igen mens de talte så lå og hørte alt hvad de sagde xDDDD

Celine vækkede os næste morgen :) De andres vækkeure havde ikke ringet og da jeg ikke kunne så meget længere (eller ville nok mere kunne godt xD) stod jeg også op :) Blev dog meeeeeget hurtigere færdig fordi jeg ikke skulle lægge make up xD
Efter morgenmaden var der lige lidt tid også skulle vi ind og mødes og vælge aktiviteter :)
Vi skulle vælge en aktivitet vi ville lave i den 1 ½ time der skulle gå :) Der var meget sport og en der hed spil :P
Jeg tænkte; "Jeg gider næsten ikke batminton" (som er den eneste af sportsgrene jeg kan finde ud af - også ingengang xD) så jeg tog spil :)
Det viste sig at man også kunne tegne så jeg blev herre glad :D
Dem der valgte at tegne virkede dog ikke ligefrem oplagte.... så jeg var nok den der tegnede mest xDD
Der var kun farveblyanter så måtte virkelig bare håbe på det bedste xD
Startede med at tegne hest og kom på den måde i snak med pigen Shianne (staves?) som har en fuldblodshoppe der hedder Green Keeper :)

Tegnede også en tegning til Sara og en dreng bagefter, inspireret lidt af drengen Jonas xD
Det var fordi at af alle drengene var der kun ÉN med hat på :O Og ham lagde jeg hele tiden mærke til :P
Det viste sig så han hed Jonas og han gik på hold 23 men mere vidste jeg ikke om ham :P
Men okay.... drengen på tegningen fik også hat på og det var kun på den måde den kom til at ligne xD
En af lærene kom også over... Han havde tegnet en rimelig flot tegning som jeg kommenterede på og det viste sig så at være billedkunst læren :O xD - Som jeg skal gå til har jeg besluttet mig for :P

Efter aktiviteten så vi vinderholdet fra fodbold turneringen (som man også kunne vælge :)) kæmpe imod lærene :)
Det var vist tre gange fem minutter.... Efter de første fem førte lærene 1-0 oO... Efter fem minutter mere førte lærene nu 2-0 :S ... Men så kom der gang i eleverne og det endte med en sejr til eleverne på 4-3 :D!!!!
Så spiste vi frokost og der var fritid igen :S xD
Der mødte jeg to piger som spurte om jeg ikke ville med ind og spille batminton og Tjooo... det ville jeg da gerne :) Det var rigtig hyggeligt og trods vi ikke var gode, hyggede vi os xD
Kom også en dreng og hjalp den ene mod os to andre :P Men vi spillede ikke med point overhovedet xD
Fik også talt lidt med dem og de virkede meget søde begge to :)
Jeg gik ind i tekøkkenet og lavede miniperler med nogle af de andre piger fra hold 5 :) En af dem hed Louise og lavede et flot britisk flag og den anden lavede flotte bladøreringe :D
Jeg lavede et hjerte med blomster på xD - Som jeg lige har fundet ud af at jeg glemte at få med hjem oO Typisk mig xDDD!

Så blev det tid til at mødes til kontaktlæredag klokke  14:30 :) Vi blev delt over i fire grupper og skulle først lave en tegn-og-gæt staffet hvor man en af gangen skulle op og få et ord, ned og tegne også skulle de andre gætte og nå det var gættet skulle den næste op xD Det var faktisk meget sjovt men vi var de langsommeste >< xD
Jeg skulle på et tidspunkt tegne en gorilla oO... Og det kunne jeg ikke! Det lignte fanme en BAMSE!!! så derfor TEGN ALDRIG EN GORILLA IGEN MARINA XD!!!

Den næste leg var at vi på nogle få minutter skulle udfylde et skema med ting der startede med samme bogstav og efter hvor kreativ man var, jo flere point fik man :D
Det gik okay men vi tabte med 40 point op til vinderen >< som tilfældigvis var de samme som var hurtigst i staffetten oO xD
Efter det var der en kort "rygepause" også kom vi ind igen og skulle tale om hvad en god klasse og lære var... det gik vel fint men ingen gad at skrive fra vores hold så blokken røg rundt imellem os xD
Efter det skulle vi skrive sang til konkurrence... men vi valgte at have frivillige der gjorde det xD
Det blev som sagt Tanja og Abso som havde guitarene, også Alexander, Emily og Celine :P ... Os andre havde sådan set fri indtil aftensmad oO xD

Mig og Fie gik ind på værelset men Fie gik hurtigt igen xD Jeg satte mig til at tegne :) Da klokken så var 20 minutter i spisetid gik jeg ned og så en dreng sidde helt alene i stolene...
Og her kommer så det vilde... havde to muligheder: Jeg kunne gå ud og finde pigerne eller tale med ham :)
Normalt ville jeg gøre det første men gjorde faktisk det sidste :O Han var superflink :D
Han hedder Casper (og ja med C xD) og gik på dansk hold 5 :)
Han har kontaktlinser, en irriterende lillebror på 12 (ligesom jeg har bare i søster xD pusit :P) kan ikke lide tomat når det er most (og jeg kan bare ikke lide tomat... lidt tilfælles xD) ville starte til klatring og vil have knallertkørekort :D


Nåede ikke mere før dørene åbnede og desværre fik jeg ikke kontakt til ham mere fordi jeg ikke lige var opmærksom og opsøgende >< flot!
Efter maden mødtes vi oppe i tekøkkenet igen og øvede sang :) Den var blevet supergod og folk var med på deres idéer og fandt sig i små rettelser :P Ingen gad bare fløjte xDDDD
Så var der sangkonkurrence hvor vi startede og lagde liiiiidt høj standart.... Det kunne man se på de andre fordi de sank lidt og sang vist lavere xDDDD
Da vi sang stod jeg ved siden af Sara som ikke havde nogen tekst også kom mit hoved til at synes der skulle stå "mennesker" istedet for "venner" og det gjorde lige at mig og Sara ikke kunne synge så godt med af grin på resten af det vers og halvdelen af det næste xDD :P - Heldigvis sang vinderen igen så jeg kunne rette min fejl ;P
Mens der blev "bedømt" fortalt Leif (vores skoleinspektør :P) en historie hvor han brugte Mads som hovedperson sammen med Shianne og hendes veninde Malene :)
Leif: "Der gik denne fyr der hed Mads på dansk hold 1, han gik i rød fodboldtrøje og var ret drilsk"
ALLE KIGGEDE PÅ LYKKE XDD
Historien var liiiiidt grænseoverskridende på nogen punkter men skæg fundet på xD
Mads var ikke glad for at være hovedperson på denne måde :P Han sagde ligeud at han lige på dette punkt ikke ønskede at han lige hed Mads eller gik på hold 1 xDD
Jeg blev inspireret til at tegne mere så gik ind i tekøkkenet igen og fandt Louise og hendes veninde + Nikoline derinde og snakkede med dem imens :) Mega hyggeligt :D
Da jeg så ikke gad gik jeg ud... men hvad var nu det :O! Der var herre mange mennesker!!!
Tanja, Abso, Alexander, Lina og Fie sad på trappen og Jonas, Mathias, Max og nogle fra de andre hold stod over ved lænestolene og plabrede :S
Jeg satte mig også på trappen og hørte på at Alexander lærte lidt guitarspil af Tanja :P
Han lærte faktisk ret hurtigt og lærte virkelig meget :O
Max og de andre fjollede meget af tiden stadig (og larmede >< xD) men gik på et tidspunkt også nedenunder xD

Efter en del tid på trappen besluttede Alexander sig for at nu var det nok og gav guitaren tilbage til Tanja. :) Der gik dog ikke lang tid før han fik den i hånden igen for at vise Jonas hvad han havde lært xD
Vi gik udenfor for at vise Jonas det og hilse på folk derude :)
Det var også der jeg fandt ud af at Shianne HED Shianne xD Havde glemt at spørge hende om det tidligere så fandt ud af det udenfor :P
Hun talte lidt med Tanja om hestegalleri og Galina også kom vi ind på hesteemnet og Alexander var helt lost xD Nuhr xD (på en måde :P....)
Det var også sjovt for Shianne spurte ind til alle om bordet men så snart hun så mig så var det "Hej igen, vi har jo tegnet sammen tidligere" xD
Det lyder måske ikke så skægt med det synes jeg :P
Det var også her jeg fandt ud af at jeg faktisk KENDTE mere til Jonas end som så :O
Han kom og spurte om jeg ikke havde gået på Parkskolen og jeg svarede ærligt ja :)
Også viste det sig at han var STINES TVILLINGEBROR :O!! Det er godt nok lang tid siden jeg har set ham :O!!

Han er blevet MEGET højere, mørkere stemme og hvis jeg husker rigtig så også længere hår også er hatten ny xD Men det var dejligt at hilse på ham igen :)
Vi blev alle sammen ude til vi blev sendt direkte ind og i seng xD Det var nok også meget godt for nogen skulle jo tidligere op :P
På mit værelse faldt vi først i seng klokken 2:30 xDDD

I dag er der ikke sket ssååååå meget endda :/ xD
Vi stod op klokken 7:30 ved at jeg faktisk vækkede de andre fordi mit ur åbenbart var det eneste der ville ringe oO xD
Så spiste vi mad, mødtes oppe klokken 9:30 og stillede vores ting også gik vi, fire (eller hvis man skal tage det efter Max' synspunkt: tre) drenge og en del piger op i Netto og brugte penge xD Altså .... alle andre end mig for jeg havde glemt dem xD
Max købte mælk oO!? Det viste sig at være til sine Oreo kiks xD
Da vi kom hjem fordrev vi tiden indtil 11:00 hvor bussen kom også tog vi hjemad :)
Turen hjem har ikke været det store indtryk på mig for jeg sad i det meste af tiden alene og var halv træt :/
Mads og Egzon lavede en konkurrence om hvem der kunne være stille længst xD
Mads sagde ikke en lyd i EN TIME :O!!!! Men så da Fie spurte ham om han ville have en kiks gik den galt xD

En halv time eller noget fik han lov til at larme igen også gav Emily den "straf" at han nu skulle sige stille resten af tiden indtil vi kom til København xDDD Så Mads hørte vi ikke så meget til på turen :P
Vi kom hjem præcis :) Jeg glemte at sige farvel til mennesker oO Nå ligemeget xD
Mor synes hun havde en genvej ned til spor 12 men så hold toget herre langt væk og vi måtte løbe hen til toget :S ... Altså så hurtigt vi kunne uden min trolley væltede xD
Inde i toget var der ingen sidepladser, men helt tilfældigt Nikolaj :O xDDD
Så snakkede vi med ham helt til Skovlunde hvor han skulle af :P Eller mest min mor men jeg kom da med indbud ind imellem xDDD

Aprospros Nikolaj så var der nogen af pigerne som synes han var lækker og talte lidt meget om det :O Jeg synes da han er meget flink og sådan men prøver ikke at tænke sådan for han er altså vores lærer xD!!
Også når vi taler om lækkerhed og skønhedsidealer... Så sad Tanja og (tror det var Fie) og studerede drenge ved bordet xD
Det handlede meget om hvilket hår der var "hot" ved drenge :P Også spurte Fie, Tanja hvem fra klassen hun synes havde det rigtige hår...
Tanja svarede: "Det må godt være lidt (har glemt hvad tror det var vildt/langt) men ikke fuld af voks som Emils, Alexanders er for langt og Mads' er for kort..."
Der var jeg altså lige ved at sige "JEG KAN ALTSÅ GODT LIDE ALEXANDERS HÅR" :S xD
Ej det kan jeg faktisk! Kan heller ikke lide at jeg har en vane med at kigge for meget på ham, især fordi han har en kæreste xDDD STOP THAT MARINA!!! xD



Mødte også lige Max og de to piger jeg spillede batminton med :) Jeg gik og talte og pludselig blev jeg hel stille fordi "Fuck.... sig noget... sig hej eller" det blev til et nik fra Max også nik fra mig og et lidt for blidt "hej".... Sådan nogle hilsninger skal jeg nok øve mig liiiiiiidt mere på xDDD

Nå men alt i alt en god tur og slet ikke spilt :D Ærgeligt jeg først ser klassen igen tirsdag :/ Men så må jeg bare nyde mine nye fridage xDDDD!

Og nå ja .... jeg har ARVET EN GREENDAY TRØJE :D!!!! Er herre glad for den mann xDD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar