Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 22. august 2011

Fridagen mandag xD

Hvad skal man kalde denne dag altså hvis det var en helligdag :/ ... Hmmmmm... Lige meget xD Har jo alligevel ikke fri i dag næste år så kalder den bare fridagen xDDDD

Simone sov hos mig til i dag :) Vi skulle have set Hostel 2 men jeg var bare sååååå træt >< Kunne overhovedet få mig selv til at sætte den på :S For det første så gad jeg ikke nærmest ikke rejse mig også for det andet så ved jeg at så snart jeg sætter en dvd på føler jeg mig bare nød til at følge med :S og derfor fordi jeg var SÅ træt at jeg ikke ville kunne klare 1 ½ time foran skærmen så lod jeg vær men lå i stedet og skabede mig xDDDD Simone troede på et tidspunkt jeg var på stoffer oO Grinern! xD

Nå men vi vågnede så samtidig i dag halv ni :) Simone havde ikke drømt om Micheal :O! Totaaaaal nyhed mand xD Vi gik op, tog morgenmad også ellers spillede lidt computer hver for sig indtil hun tog hjem cirka halv elleve :) Derefter tog mig og min mor i Waves for at kigge på gaver til Nanas fødelsdag xD
Jeg fandt hurtigt en gave i Stereo studio og vi gik så videre xD I Gina Tricot fandt mor noget jeg fandt en t-shirt jeg BARE IKKE KUNNE LEVE UDEN xDDD Typisk mig :P Nå men derefter gik vi i Pilgrim og igen fandt mor noget oO Vi fandt nærmest ikke noget i søstrene Grene :S xD Heller intet i Only men også noget jeg kunne bruge i H&M til Nana :) I alt kom jeg af 210 kroner til gave og 80 for min t-shirt xDDD Fortæller ikke hvad gaven er for det er en heeeeeemmelighed xDDDD :P
Efter at have været inde og handle dette tog vi tingene i bilen og tog i Bilka hvor vi så også spiste der xD Jeg fik kyllingeburger xD
Da vi kom hjem fik jeg en tyver, tog ned og købte flødeboller og tog på bygger :) Kunne kun finde 12 pakkers løsninger så blev nødt til at tage den :S xD
Store Cille var der ikke og Jonathan kom slet ikke oO xD Så det var kun Louise og Dicle jeg fik givet som så mig :)... Resten fik drengene fra computerrummet xDDDDD
Red også lidt i dag  :) ... På Pride xD
Det gik meget godt :) Ikke nogen store ambitioner blot at ride rundt og lave øvelser i alle tre gangarter :)
Anny kom tilbage i dag men Blika havde været syg :O Hun havde betændelse i hovedet så hun var blevet boret i kraniet to gange :S Stakkels hest dog :S
Nåede ikke rigtig at hilse på ninoen i dag men mugede kort ud hos hende selvom det er svært for det SKIDER OVERALT og ikke bare i et hjørne >:( xD
Havde også fået nogle underlige røde mærker på benene oO? Måske kommer de af at sidde i sadlen i halv korte haremsbukser xDD

Okay det her virker helt forkert men... er fucking allerede begyndte at tænke sæson 2 af Happy 'You :S En eller anden stop mig før det er for sent xDDD
Der er bare INGEN der skriver til mig mere på HG :S Sådan er det altid når en serie slutter... og jeg HADER det :S xDDD
Jeg tænker på at skifte mit billede på MSN :) Men det skal stadig være Janus... bare med langt hår xD Skal bare finde tid og lyst til enten at hente dokumentaren om Janus over eller den der "Der var engang en dreng der fik en lillesøster med vinger" xDDDD :P Maybe bliver det ligesom med William ... JANUS OVERALT XDDDD - Dog ikke på facebook :P



Aprospros facebook har jeg ikke været på HERRE LÆNGE xD Kan bare ikke tage mig sammen til det mann :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar