Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 28. august 2011

3-Dags tingting xD del 2

Så har jeg fået købt to nye dvd'er :D FUCK YEAH! xD Det er Jaws 2+3+4 ... men i en æske ;) også Toy Story 3 (kald mig bare nørd xDDD) Er også i gang med at lave mit kardotek om :P
Kardotek = excel fil hvor jeg skriver mine film ned så jeg kan se hvilke film jeg har xD
Holder en pause nu og vil prøve at starte på det ufærdige indlæg igen... nu bare en dags forsinkelse xDDD :P



Torsdag ... hmm... hvad skal der torsdag :/... I skolen havde vi for første gang Engelsk og Matematik :P I dansk læste vi en novelle der hed "Spejlbilleder" og skulle lave opgaver til :) Gik nemt men nåede ikke lige den sidste del xD :P Jeg fandt ud af at Capser går på hold 1 ligesom mig :O (Casper fra Introturen xD) så jeg satte mig over ved ham :P Vi startede med at have matematik hvor det viste sig vi havde Simones lærer, Jens Ole :P Han gav os en færdighedsprøve hvor hans forventning til os var at vi fik MINDST fik 25 rigtige xD (næste dag fik vi dem tilbage hvor jeg fik 10 med 42 rigtige og den højeste score var 48... kommer tilbage til det i fredagsdelen :P) Det gik hele timen med også havde vi derefter et fritkvarter :P Alle gik undtagen Capser og hans ven så de snakkede og jeg... sad vist stille... tegnede eller noget xD Så kom Nikolaj og jeg fik spurt ham om han havde haft Simone i engelsk :) Han måtte være svar skyldig men ville kigge efter hende i matematik xD Så blev det engelsk time hvor det viste sig vi havde verdens mærkeligste (og sjove) lære Morten xD Han turde virkelig være lidt fjollet samtidig med at hans udstrålling og let selvglade måde at snakke på virkelig kunne gøre en ... glad xD? Vi lavede en leg hvor vi skulle kaste med en terning to gange, også på et skema tale på engelsk ud for emnet der stod... på et tidspunkt slog jeg så jeg ramte feltet "The diffrent sex" altså at jeg  skulle tale om drenge... og det var SÅ unfair for jeg var den eneste pige ved det bord :S xD Så i kan godt se at de ikke var der jeg skulle komme ud med mine fordomme for så blev det meeeeeget hurtigt pinligt for mig xD :P Så talte om at drenge tit er højere end piger, skulle lige til at sige at drenge tit er lidt fjollede og til fis og ballade men kunne ikke finde ord så droppede det xD :P Efter det lavede vi det Morten kaldte "speeddating" hvor vi skulle tale med forskellige mennesker xD Blev jeg kun nåede at tale med en men ingen af de andre skiftede partner xD Han hed Martin ham jeg talte med xD :P
Efter det fik vi en lektie for og skulle hjem :) På byggeren gav jeg Nanok frokost som altid xD Er blevet en vane at hver dag jeg giver ham frokost :P Bliver underligt i morgen hvor jeg ikke skal give ham det :S xD
Nå men så satte jeg mig ned i kaningården, tegnede lidt, Jonathan og Oscar kom også, fjollede lidt husker jeg xD
Jeg fik lov til at ride på Nokke :) Det gik okay, ikke det bedste men heller ikke det værste xDD :P
Efter det tog jeg hjem til min mor, lavede mine lektier hurtigt, stjal Drømmen med hjem til min far xDDD :P (skulle bruge den til den nye KYE :P kommer også længere nede xD), ville afsted men så alligevel ikke OO xDDD Så satte mig ud på wc'et og skrålede (var alene hjemme xD) Evanscence sange (havde lyricne fra Fallen-cden) så ringede telefonen men jeg nåede den ikke, også tog jeg afsted over til min farmor til mad xD Vi spiste ude oO xD Ved otte tiden tog vi hjem :) Jeg nåede ikke så meget andet end at lægge Drømmen ind og gå i seng :/ xD

Mig der skal forklare om drenge TIL DRENGE :S (drengen til venstre for mig skulle forestille Capser xD)

Så blev det fredag morgen xD :P Jeg lavede lidt KYE inden jeg tog i skole :) På vejen til skolen kørte jeg lige bag ved Leif, Nikolaj og en anden lære jeg ikke liiiiige kan huske hvad hedder :S xD Kørte med riiiiigeligt afstand xD De opdagede mig vist ikke :P Nå men kom cirka fem minutter tidligere i skole :O xD Skulle have en helt normal fredag for første gang xD Dvs. samme som i går :P Nå men startede med dansk hvor vi skulle gennemgå det fra i går :) Håbede ikke på vi skulle læse op, men ved  i hvad det SKULLE VI FANDME! Og jeg havde altså skrevet noget virkelig nervepirgende... det tog mig tid (og en enkelt tåre) at skrive det ned så at læse det op foran hele klassen ville være for pinligt og for personligt! Men det blev værre.... det var ikke engang der skulle læse det højt... det var sidemanden :O! Nej det ville jeg ikke! og jeg var vist ikke den eneste... men behøvede heldigvis ikke :D Så hørte vi historie xD Sara læste højt :P Det var faktisk ret hyggeligt :D I matematik fik vi vores tests tilbage :D Bjørn fik et point mere end Jens Ole oO Så er han er bare stemplet som nørd nu xDDDD Lavede også lidt ude i gården hvor vi først skulle kaste en bold til hinanden mens vi sagde hinandens navne og bagefter lave legen der hedder 1-2-3 hvor den ene skal sige 1, den anden 1, den første 3, den anden 1 og videre den vej xD Var sammen med Helle :P Det kiksede lidt da vi skulle bytte tallene ud med bevægelser men ellers var vi skide gode xD :P
I engelsk rettede vi vores lektie og læste en ny tekst på en ny måde: en skulle læse, den anden skulle referere, den tredje skulle give det en overskridt og den sidste skulle sørge for alle er enige xD :P og sådan gik det på skift :P Vi blev faktisk ikke færdige :O xD
Midt i timen kom der en KÆMPE GULDSMED ind i klassen og samtidig fløj Morten ud af klassen :O xD Så stod han derude og bedte om at vi skulle få dyret væk og efter meget panik kom den så ud.... og Morten ind igen oO xD
Morten "Jeg kunne godt selv have fået den ud, men jeg skulle lige noget andet"
Jaja Morten, den tror vi også på xD :P
Så fik vi fri og jeg kom ned på byggeren :D Gav Nanok sin mad og hentede mine tegne ting xD Satte også lige Bluie i løbegården imens :P
Mit staldarbejde var noget så nemt som at muge ud hos hønsene xD Fandt seks hønseæg :P
Skulle springe i dag :O Og fik Pride >< men hun var sød nok og gad godt gå frem når hun skulle og sprang også rimeligt over de små spring det blev til xD :P
Efter timen kom en dame ind til Pride og Pride skubbede lidt til hende, hun gik ud igen med kommentaren "Jeg har set nok" på læben og jeg blev desorienteret .... senere fandt jeg ud af at hun faktisk var hestehvisker og Pride ikke havde skubbet hende men reageret på at hun kunne tale hendes sprog :O xD
På vejen hjem i dag fulgtes jeg med Jonathan igen xD :P Vi skal jo samme vej så :P Nå men ved Østervejskiltet stoppede vi og snakkede.... selvom vi selvfølgelig havde brugt al tiden på cyklen på OGSÅ at snakke xD :P
Pludselig hørte jeg noget og kiggede ned for enden af vejen, der stod to mennesker og vinkede oO Vidste ikke lige hvem det var og rakte bare hånden op som en hilsen, og snakkede lidt videre med Jonathan også kørte vi hvert til sit xD
Det viste sig så at det var Agnes og Simone oO xD De skrev om hvorfor jeg skred på MSN og jeg måtte indrømme at jeg ikke havde vist hvem det var :S xD

Da Simone og Agnes vinkede til os :S Hahahahaha xD

Lørdag... det var i går XD :P Der vågnede jeg klokken lort af et ordentlig BRAG :O!!!! Det tordnede og regnede jo af helvede til :S xD Nå men faldt i søvn igen :P Men vågnede blot 1 ½ time efter >< så allerede fra starten var det en "jeg er for træt til at lave noget" dag xD :P Brugte hele dagen på at skrive med mennesker på MSN (mennesker = Simone faktisk xD) også lave video :P KYE video xD Har ført min idé ud i livet :D Den med at man får besøg af en fe som giver en et frit ønske :P Har gjort det jeg lavede hele filmen men har sendt den spændende del på nettet allerede nu så folk kan give respons inden den er helt færdig xD :P Men for at gøre det skulle jeg lige slette introen og så dum jeg er gemmer jeg så EFTER jeg har slettet det hele så hele min intro er væk :S Men heldigvis har jeg lavet mange prøvevideoer så "kiggede efter" dem og genskabte introen som den havde været :D Næsten xD :P

vågner af tordenvejret :S

KYE videoen i mønster efter hvilken film jeg bruger klip fra (totaaaaal tidsfordriv og også fordi jeg vil se hvor meget jeg bruger de forskellige film :P)

Intro

>En som Hodder
>En som Hodder
>En som Hodder
>En som Hodder
>Hævnen
>Min bedste fjende
>Min bedste fjende
>En som Hodder
>Hold om mig
>En som Hodder
>En som Hodder
>En som Hodder
>En som Hodder
>Tekst

Evanscences sang Going Under begynder :DDDD

Første del (indtil 25 sekunder indeni sangen)

>Hævnen
>En som Hodder
>Min bedste fjende
>Min bedste fjende
>Drømmen
>Drømmen
>Onskan

Første vers (indtil 47 sekunder indeni sangen)
>Hold om mig
>Hævnen
>Hævnen
>Hold om mig
>Onskan

Første omkvæd (indtil 1 minut og 22 sekunder indeni sangen)

>Min bedste fjende
>En som Hodder
>En som Hodder
>Hævnen
>Drømmen
>Min bedste fjende
>Onskan (for tredje gang i træk som slutning xD :P)

Andet vers ([Ynlingsdel :D!!! synes dette stykke er herre godt!] indtil 1 minut og 44 sekunder indeni sangen)

>Hold om mig
>Hold om mig
>Drømmen
>Min bedste fjende
>Drømmen

Andet omkvæd (indtil 2 minutter og 15 sekunder indeni sangen)

>Hold om mig
>Drømmen
>Hævnen
>Min bedste fjende
>En som Hodder
>Min bedste fjende

Mellemspil (indtil 2 minutter og 34 sekunder indeni sangen)

>Drømmen
>Drømmen
>Hævnen
>Hævnen
>Hold om mig
>Drømmen
>Min bedste fjende
>Min bedste fjende

Kort solo (indtil 2 minutter og 45 sekunder indeni sangen)

>Min bedste fjende
>Min bedste fjende
>Min bedste fjende
>Min bedste fjende
>Min bedste fjende
(rent Min bedste fjende xD HAHAHAHA)

Tredje omkvæd (indtil 3 minutter og 19 sekunder indeni sangen)

>Min bedste fjende
>Onskan
>Onskan
>Drømmen
>En som Hodder
>Hævnen
>Drømmen
>Hævnen

Afslutning (sangen slutter og videoen fortsætter lidt)

>Hævnen (fortsat fra omkvædet)
>Drømmen
>En som Hodder
>En som Hodder

Så i alt har jeg brugt 16 klip fra En som Hodder, 9 klip fra Hævnen, 16 klip fra Min bedste fjende, 7 klip fra Hold om mig, 12 klip fra Drømmen og kun 5 klip fra Onskan xDDD Men det kan nå at ændre sig men det tror jeg nu ikke det gør :P

I går var der en af tilhængerne af Happy You der spurte om jeg ikke ville prøve at lave en serie med hendes heste som "rollespillere" Oo xD Og det har jeg faktisk tænkt mig at prøve :P Så der kommer nok snart en ny serie med klip i aldrig nogensinde har set i mine serier før... nemlig HENDES klip xD :P Har tænkt mig det skal være en historie om en veninde som i starten ikke rider... har gjordt men gør ikke mere :P Hun er ude ved venindens hest og beundre dens udstråling. Desværre kommer veninden slemt til skade i en ulykke der gør hun ikke må ride og fortvivlet spørger hun hovedpersonen om hun ikke vil tage sig af hesten. Det vil hun gerne og det ender med hun bliver rigtig glad for den. Men ak som i historierne så er det en umulig kærlighed og det glemmer vores hovedperson alt for nemt...


I dag har jeg været i Bilka hvor jeg jo fandt de to film, har været i Ikea og få frokost og har hjulpet med at bære sten hen på vores parkeringsplads :P Den består af små sten og den trængte til at blive genopfyldt xD :P Så i dag er der ikke sket det store :D

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar