Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 29. august 2011

Skrig og skrål xD


Bringing out the fury
The choir infantry
Revolt against the honor to obey

Overthrow the effigy
The vast majority
Burning down the foreman of control

Silence is the enemy
Against your urgency
so rally up the demons of your soul

For første gang i lang tid kunne jeg synge så højt og grimt jeg ville med til Know Your Enemy xD Ingen hjemme til at høre mig... Ingen hjemme til at klage DEJLIGT xD!!!

Åh Christians Inferno
Åh Christians Inferno
Åh Christians Inferno
Åh Christians Inferno

Der var den igen xD Endnu en GreenDay sang jeg kunne synge med på xDDDD :P Hvad mon den næste bliver :P?

Har min Media player på bland så den vælger selv :P Med lidt hjælp fra mig hvis jeg ikke lige gider at høre den sang alligevel xDDDD

Uh uh uh uh :D!!!

Little girl Little why are you crying
Inside your restless soul your heart is dying
Little one Little one your soul is purging
Of love and razor blades
Your blood is surging

Run AWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAY from the River to the Street
And find yourselfe with your face in your gutter
You're STRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIT from the Southasian army
There is no place like HOOOOOME
When you got not place to go

Hahahahaha xD læg mærke til min overdrivelse på Runaway, Strait og Home xD :P
Lidt GreenDay feber xD = Disse fyre :P xD

Nå men i dag.... Vi havde Matematik først xD Men tog lige noget tid før vi kunne komme ind i klassen... for det var i VORES KLASSE de holdte møde oO xD Bjørn var nok lidt pinligt berørt... han var kommet klokken 8:20 :S xDDDD :P Det gik fint nok i matematik men fik lidt lektie for :P I engelsk fik vi lavet teksten færdig og begyndt at tale om denne "Face to Face time" som begynder igen... altså en slags lille fremlæggelse alene med Morten i vores grupperum :S xD Den skal vi forberede individuelt så den er klar til i morgen... for hvis man er uheldigt bliver man valgt i morgen :S FUCK! :S xD I Dansk vi så havde sidst fik vi vores fulde skema :) Jeg har FUCKING FÅET BÅDE SPANSK OG BILLEDKUNST :D!!! Fuck yeah!!! xD Så læste vi også novelle og skulle lave opgaver til :P Lucas prøvede at snyde med at få mig til sige svarene xDDD Jeg kom til at grine af ham xDDD :P På byggeren var jeg kun lidt i vinter, tegnede min tegning færdig fra skolen... som jeg fik meget kritik for af Jonathan oO og også min yndlings af de andre tegn-efter-billeder tegninger jeg havde taget med fik en tur :S xD Det er jo det jeg har savnet ... men kan du ikke lige vælge en anden tegning at kritisere :P xDDD Tog hjem tidligt for at lave lektier :P Er næsten færdig, mangler bare at tjekke om engelsk er langt nok og om det lyder okay :P Har så også spillet computer, fået taget mig sammen til at starte serien med Team Burka (brugeren fra HG xD) også spist mad :P

I morgen eftermiddag deler jeg nok mit nye udviklede spansk med jer så glæd jer :P

Hola og på gensyn xD :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar