Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 28. august 2011

Sent i skole, intet at lave :/

Okay valgte ikke helt selv at stå tidligt op i dag :S xD Nana skulle i skole og mor var på arbejde så blev nødt til at stå op klokken 6:20 for at få hende op >< xDDD Ja skal først afsted om et kvarter til tyve minutter :/ Så har været længe oppe i dag xD Men okay har også hygget mig på computeren :P Har dog ikke lavet så meget xD Ville have begyndt på serien men gider næsten ikke nu xD :P Det bliver senere :P

Jeg tror jeg vil dele nogle dele nogle billeder med jer xD Ville have lavet det som et diashow der ville køre i siden med alle mulige stilbilleder (også flere end dem her) men det gad den lille blog ting ikke >:/ xDDD

"Jeg gjorde ikke noget" xD

Det klæder ham faktisk med langt hår xD

Jaep... endnu et billede af William Jøhnk Juel Nielsen xD :P

Den plejer ikke normalt at være sepia men har selv ændret det :P Det giver det ligesom en anden dimension

WTF xD!? Hvad sker lige for munden xD

Totaaaaal koncentration xD

Specielle farver I know :P ... har leget lidt med det så det er derfor det meste er gråt xD

Hahahaha xD! Sikke et underligt fortæller ansigt xDDDD


Stopper her men i ved... hvis i vil have mere skal i bare sige til :P Har ALLE filmene og kan nemt finde flere øjeblikke at tage billeder ud fra ;) xDDDD

Nå ja :) Har fået lavet nogle nye tegninger siden sidst xD Vil vise jer to af dem her :P

Den som var inspireret af "Spejlbilleder" xD


Underlig tegning med halvt af hver: en lyshåret, lysøjet, lys i huden dreng og en mørkt håret, mørk øjet og lidt mørkere i huden dreng xD Det er måske ikke den kendeste men den er da lidt sej :P Ik??

Nå See'ya xDDD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar