Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 10. august 2011

Had til lillesøster >:/ xD

Okay ... hvad sker der lige for vejret de her dage :O?
I går kom der kæmpe skybrudslignende byger som gjorde mig PISSEVÅD >:(
Første gang var jeg på marken kun iført t-shirt (altså på overkroppen, self. ridebukser på) også Hundahl og Natter LØØØØØBENDE med min jakke ligepludselig :O Ikke så smart i regnvejr for så VAR den jo våd men alligevel ;)
Anden gang var jeg på vej ind med trillebøren men droppede det da jeg mærkede dråberne... men kørte så hjem så dum jeg er i den nye byge >< måtte ride i cowboy bukser på rideskolen pga. det! Og det var ikke nemt for vi lavede HERRE MANGE SVÆRERE ØVELSER fordi vi næsten ikke var nogen :O!
Og for det ikke skulle være løgn havde vi en ny ridelære som troede jeg var uerfaren fordi jeg havde cowboy bukser på ><
I dag = tooooootal blæsende... vil vejret bare have alle syge eller hvad!? But... okay ingen problemer ellers i dag :)
Red Tysse som var reeeeeet langsom og ude af stand til at ville fremad men det var hyggeligt og ingen dumme hændelser xD

Da vi kom hjem til far igen fandt jeg mine papirer fra fars arbejde :) Vi havde været forbi der i mandags for at far kunne lave nogle computere og jeg skrev på en blog med en RØD KUGLEPEN imens :P
Vi havde været inde og se SUPER 8 så skrev en hel del om filmen ned :) Også ting jeg mååååååske ikke lige ville have Nana læste højt ... men det gjorde hun altså >< Hun stjal papirene og begyndte at læse højt! :O Og kritiserede samtidig mine stavefejl og stavefejl som ikke VAR stavefejl (der STOD ALTSÅ sorte) >:/ Så derfor NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅAAAARGH til dig!!!!



Men er glad for de papirer :D Deler måske indholdet med jer lidt senere :P Men skal først have dem scannet ind og det bliver i hvert fald ikke nu xD


Herre skægt på vej hjem ... eller mest irriterende ... Vi talte engelsk mig og Nana og hun gjorde nar af den måde jeg sagde An Apple på :S Også truede jeg hende med Cary = psyko dreng fra Super 8 der elsker ALLLLT FOR HØJT eksplosioner og sætte ild til ting :S xD Og hun var PISSELIGEGLAD :O Men jeg blev sku ved alligevel xDDDD

nå men det var det for nu :) Skal nok snart i seng men skal lige have min video inde :P....

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar