Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 23. august 2011

1,1,1 all around xD

Har haft en rimelig tur på Brune i dag :) Gik ikke så stærkt men fik mere galop end vi har fået længe selvom den ene alligevel blev det til noget galop for os der var bag Apache :S xD
Da vi kom tilbage var far der ikke med striglekassen så stod med en hest som jeg ikke kunne give grime på eller strigle af :S... Heldigvis fandt jeg en grime der kunne passe ham også og lånte lidt strigler af en anden striglekasse xD Så gik mig og en med Sorte Per ned med hestene også måtte jeg tilbage og sætte sadel og trense på plads >< xDDD

Ej jeg var lige ved at glemme at jeg skulle til ridning i dag :S xD Jeg "legede" med Niklas og Jonathan hvor det i starten handlede om at jeg ikke måtte røre dem for så ville jeg kilde dem herre meget og senere blev det til at de tog min elastik (:O!) også gik vi ... gætter på en time... rundt hvor jeg blev ved med at sige "Give me, give me, give me" og de GAD BARE IKKE GIVE MIG DEN >:( xD Da jeg så endelig fik den gik mig og Jonathan ind og hvilede os... han hvilede sig fysisk og jeg hvilede stemmen xD Det tager altså lidt at sige "Give me" hele tiden :S xD Vi talte lidt med Oliver også da min mor pludselig ringede og mindede mig om ridning jeg fik travlt.... først ned i stalden og hente jakken også bare UD AF DØREN! Cyklede virkelig til og var nærmest helt færdig da jeg så kom hjem til klokken FIRE! :O Fuck hvor jeg dog heldig der :O :D

I skolen gik det meget godt :D Jeg fik sagt hej til næsten alle der kom ind af døren undtagen da der kom fire ad gangen :S xD Fik talt mest med Sara ... altså eleven xD Der var fire eller sådan der kom for sent så de skylder tid allerede >:] xD Vi gik ned til samling, dog kun for halvdelen af skolen :P Da vi kom op hørte vi lidt skema mæssigt, holdte et kort fritkvarter også lavede vi en øvelse hvor vi skulle sætte os i grupper, tegne et dyr bestående af et dyr for hvert medlem af gruppen... vores blev en pinving-flagermus-abe-kanin... eller forkortet PiFlAbKa xDDDD Jeg tegnede den men de andre kom med idéer til den :P Vi skulle også fremligge det :S Sara skulle rigtig have gjort det (vi tog fra hvem der skulle have fødselsdag for nylig) men hun fik lov til at slippe ... I stedet blev det mig >< Jeg sagde også til hende bagefter "Jeg håber du er glad for at du ikke skulle op for jeg var ved at dø" xDDDD Vi holdte igen fritkvarter, denne gang bare på en halv time :) Spiste min mad og gik derefter ned i kantinen lidt og så på mennesker :) Spændende eller...? xD Nå men så gik jeg op ti minutter før og satte mig igen :P Så da Nikolaj og Sara (lære) kom skulle vi flytte pladser og borde :) Bordene kom til at sidde sammen to og to så vi skulle sidde i grupper på fire :) Vores gruppe blev Lucas, de polske = Aleksandra og Marta ... også mig xD Vi fik blokke, en linjeret og en ternet, to hæfter og tre mapper :) Lucas begyndte at tegne på sin blok og jeg tegnede videre på min person jeg var begyndt at tegne inden timen gik i gang xD og pludselig kom det fra Lucas "FUCK DU TEGNER GODT!" xDDD Han troede også jeg havde brugt den der kryds metode hvor jeg måtte erkende og sige nej xD :P Jeg måtte ikke se hans tegning xD Hans undskyld var at der var kommet hul i papiret :P ... Efter det fik vi en opgave som vi også skal lave på i morgen også fik vores engelsk og matematikhold at vide :) Jeg kom begge gange på HOLD 1 :O! Så det er nemt for mig at huske xDDD

I morgen skal vi have taget billede så der skal jeg finde fint tøj frem :D Resten af ugen skal vi kun i skole til 12:10 :O Luxus :D! I morgen er endnu en kontaktlæredag = kun vores danskhold, og torsdag og fredag skal vi prøve også at have engelsk og matematik så vi også kan finde ud af hvem lærerne er og hvilke elever der er :) ...

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar