Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 27. august 2011

3-Dags tingting xD del 1

Nå nu skete det :S I TRE DAGE har jeg ikke skrevet selvom jeg sagde til mig selv at jeg skulle huske det :S Men der er sket sååååå meget så jeg har... bare glemt det xD Nå men her får det lidt i bidder :P

Navne
I går besluttede jeg for at tage en tur med alle navnene på Dansk holdet også med alle dem på Matematik/Engelsk holdet for at se hvor mange jeg kunne huske xD Jeg kunne huske alle :O! Undtagen en ... og det var Christina fra Dansk holdet :S xD Næsten ninja :P
Nu prøver jeg lige igen :P

Danskholdet:

Aleksandra
Alexander
Ann-Sofie
Casper
Celine
Christina
Daniel
Egzon
Emil
Emily
Fie
Frederik
Lina
Lucas
Mads
Malene
Marina (mig xD)
Marta
Mathias
Max
Morten
Sara
Tanja

Hahahahah xD! Det er M-klassen :P Der vi cirka lige mange piger (rød) og drenge (blå) men nok en pige eller to mere end drengene :P....

Engelsk/Matematikholdet:

Bjørn
Casper (dog ikke Danskholds Capser :P) 
Christine
Daniel (dog ikke Danskholds Daniel :P)
Ditte
Fatti
Helle
Ivana
Jannik
Jonas
Kristoffer
Lasse
Malte
Marina (mig xD)
Martin
Mathias
Morten
Steffen
Tobias
Viktor

Okay stadig mange M'er men ingen ting i forhold til danskholdet xD :P Der er vi kun fem piger oO xD

Også gik den i stå igen :S xD Jeg har for travlt men alt muligt andet lige nu :S Mere kommer senere så xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar