Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 24. august 2011

Bæverklemmer xD

Far fik mig endelig til at høre KoRn i morges :D Men han havde lige valgt at spille den mest FUCKED UP sang de havde lavet at spille :S xD Hvis i ikke tror på mig ... så hør selv xD

Så jeg cyklede i skole med DENNE SANG PÅ HJERNEN :S xD Kørte bare og sang for mig selv "Y'all wanna hear a single say FUCK THAT!" xDDDDD






På vejen hjem var det dog en hel andeledes og meget blidere tone på spil oO Nemlig "My heart will go on" fra Titanic xD Mere og hvorfor det længere nede :P


I skolen i dag fik jeg også sagt hej til mange og også spurt ind til Max og Fie om de var klar xD ... dumt emne men de svarede da xD :P
Jeg fik også skrevet indledning til min opgave og Lucas gad at læse den oO Han gav også feedback :O Vildt fedt :D Jeg læste også hans... men han besluttede så at lave det om :S xD
Vi snakkede også om motivation og de tre former for motivation: Den som er for sig selv, om at blive bedre, den for andre, viser tingene, få ros og den for at undgå en negativ konseknvens som at blive skældt ud.
Vi kom også ind på Kina og at de var bedre rent skolemæssigt og under dette emne kunne LUCAS VIRKELIG BARE TALE :O!
Vi lavede kun dansk opgave i den første time og efter fik vi mere klar besked om skemaet også startede vi på det første danskemne - den første kærlighed... Vi lavede en planche i grupper :) Lucas skrev, Aleksandra og Marta skrev det ned på planchen og jeg tegnede xDDD God fordel ikke :P?
Ej jeg kunne virkelig ikke lide at mig og Lucas virker mere ens end jeg troede :S XD Han laver OGSÅ HISTORIER i fritiden og han tegner OGSÅ ... selvom jeg ikke har set hans ting sådan rigtig endnu men gør det i skolen for at fordrive tiden siger han... ligesom mig :S xD
Inden vi gik snakkede vi også om de ultimative kærlighedsfilm og kom ind på Titanic :S Der var heldigvis andre der heller ikke havde set den så jeg var ikke heeeelt alene :P Sagde bare det ikke højt for det var ellers kun drenge der ikke havde set den xD

Efter skole tog jeg så på bygger :) Glemte i morges at jeg skulle have haft penge med og have haft købt flødeboller til store Cille og Jonathan så hævede fra byggerkortet 20 og tog derned liiiige efter jeg havde givet Nanok frokost :) Han kom helt selv gående oppe fra Andegården af :O NUHR :D!!!
Nå men fik givet Jonathan hvad jeg skyldte, en til Oscar som betaling for popcorn dagen før, til Niklas og til en maaaaasse andre xD Glemte bare at gemme en til store Cille :S Ups! :S xD
Sprang med Bluie :) Hun kom op på 30 på den høje :D Go on girl! I dag var hun ikke sur som i går og ville godt have/havde intet imod at jeg rørte hende på maven ... så det var heldigvis bare en hurtig facade :D
Tegnede i kaningården sammen med Camilla og 1. maj børns piger og hjalp Lykke med at finde ridehjelm og sko :D Lavede også bæverklemmer sammen med Jonathan og de andre drenge, gyngede igen på den hårde "lortegynge" og fik ondt i røven :S Jagtede Natali fordi jeg fandt ud af hun var kilden xD Og tja... ikke så meget andet :P Arbejdsdag var aflyst :/ ... Det er derfor jeg kan sidde og skrive nu xD :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar