Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 21. august 2011

weekend opdate xD

Spændende weekend xD... Ikke særlig :P
I går spillede jeg lidt computer til at starte med :) Vågnede allerede 6:20 og kunne bare ikke sove længere :O! Ingen andre var oppe mann :S xD
Nå men så kom Nana op og mor også også gik de begge igen xD Nana skulle til rollespil og mor skulle stå i bod til Ballerup Musikfestivallen :P Så jeg blev alene hjemme med en smule ondt i maven og ben der var ved at svigte under mig :S Hvad gør man så.... SER FILM XDDDD
Så drømmen :P Den var god nok havde dog håbet på at man så lidt mere da øret blev revet fri men man kan ikke få alt xD Også kunne jeg heller ikke huske så meget af den inden så det var godt at se den igen :)
Fandt ud af hvorfor den hed "We shall overcome" på engelsk :P... der er en sang der hedder det i filmen xD
Efter jeg havde set Drømmen havde jeg det bedre men lavede ikke så meget andet end at se tv først nedenunder også senere ovenpå xD - Så kom Nana hjem, så lidt tv med hende og Mikke ovenpå, så gik de og jeg gik ned også Drømmens ekstramatriale ... det HELE :S XD
Så først en kort dokumentar om hovedpersonen Frits... Altså skuespilleren som spillede Frits xD Han var herre lav :O!!!! 148-150 cm som 13-årig :S Det er altså IKKE HØJT!!! xD
Efter det så jeg det bare fra en ende af xD Var både en dokumentar som samme instruktør havde lavet 19 år før, en dokumentar om selve filmen og en trailer ... faktisk ikke så meget ekstramatriale på den dvd oO xD

I dag stod jeg op klokken 10:30 cirka og lavede det sidste Happy 'You afsnit, skrev med Simone og... ja blev inviteret med ud til Lør :D Sagde ja og fik lov til at strigle ham lidt med den hårde plastisk børste også så jeg dem ride lidt :) ... Fik så også SELV LOV oO xD og endnu værre ... Jeg ku FANDME PASSE SIMONES RIDEHJELM :S xDDD Så lille et hoved har jeg åbenbart xDD :P Han var sød i alle tre gangarter og lavede et rigtig godt galopanspring til at starte med :D Fik også lov til at skridte og trave af og strigle ham bagefter :) God dag xD

Nu sidder Simone og kigger på mig skrive blog xD ... Og selvfølgelig tænker på sin MJ oO Hun har lavet et herre grimt billede xD


Det skulle forestille Michael, Hende, Adam, Andrea, Agnes (med det trekantede hoved :S xD) også MIG OG AVRIL :S
Jeg vil altså ikke være lesbisk >:S Jeg vil hellere have BILLIE JOE ARMSTRONG! Eller alligevel ikke ... for så blev han også bare grim xD Men helt ærligt AVRIL HAR ALTSÅ IKKE MAVE og JEG ER HØJERE END HENDE >:( xD

Nå ellers er der ikke så meget at skrive xD Hvis der var har jeg glemt det :P

MSA - King For A Day

1 kommentar: