Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 14. august 2011

Kedsomheds samtale xD

Når jeg skriver med Simone men hun pludselig ikke er til stedet :O xD

nå ... :/
hører Magarina sang xD
den med den underlige dans til
xD
ved egentlig ikke hvorfor
gider bare ikke skifte sang xD
og har stadig ikke fundet ud af hvordan jeg viser hvad jeg hører i msn
irritere mig lidt
men sådan er det

ikke også xD?
der også en masse der hedder noget med m i vores klasse
Mathias, Malene, Mads, Morten, Martin ... og MAX xD
helt ærlig MAX xD

ved ikke om du læser dette overhovedet xD
men sådan er det
ik også
ig'er xD

den der synderjyde måde at sige ik også på xD
hvordan skriver man egentlig det oO
og hej igen xD
nå ... :/
bye bye xD
igen
EVANSCENCE xD!
bedste køb for tiden!!! xD
hvor er du egentlig henne oO
I dooooont know
Doooo you know xD
off cause you know
xD
Keder mig for sygt xD
skal også pakke i dag :/
og lave noget matematik ><
udskyder bare liiiiiige lidt mere xD
ved at skrive med dig xD

må låne min mors trolley :/
min gik i stykker ><
har også lige taget et billede af den
til sådan forsikringssag
så vi kan få erstatning xD
for det var ikke mig der ødelagde den
også er det slemt xD
My Immotal er gooooood
dejlig stille
dejlig genkendelig
altid!
xD
j
e
*je
jeg
jeg k
jeg ke
jeg ked
jeg kede
jeg keder
jeg keder m
jeg keder mi
jeg keder mig
jeg keder mi
jeg keder m
jeg keder
jeg kede
jeg ked
jeg ke
jeg k
jeg
je
j
hahahah xD
fuck hvor er jeg nedern xD
x
*xD
Savner Bino :/
Lille ninounge som SELVFØLGELIG blev solgt
alle andre blev
NEDERN
syg nedern :/
heldigvis fik jeg billeder af den inden
det var godt
MINDER xD
og en video
jeg lyder bare totaaaal dum i baggrunden xD
som med Bluie
kan du huske "børnelokkerstemmen"
hahahahaha xD
jeg ved ikke hvad der skete for mig lige der mann xD
og den er stadig sjov så lang tid til efter xD


Så kom hun igen xD Hurrah xDDD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar