Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 6. august 2011

Diffrent things ;)

Av min stakkels næse :S Jeg forbander min evne til altid at skulle PILLE >< xD
Sørgede lige for at jeg fik blodtud ved at rive såret jeg har fået ved næsen af at pusse den op :S Det svier nu >< xD!!!

I går var vi i Stereo :) Jeg havde fået en udfordring.... kig IKKE på gyser xD
Jeg køber næsten altid gysere når jeg er i Stereo :) Har kun to gange før ikke gjort det og da havde jeg besluttet hvad jeg skulle købe hjemmefra xD
Nana var totalt provokerende og fristede mig hele tiden :S Jeg klarede den meget godt :D Indtil far fandt filmmatiseringen af "Dyrekirkegården" jeg næsten lige har læst
Mig "Okay jeg ved godt jeg ikke må det her med GI MIG!!" xD
Jeg måtte bare have den som i kan høre :P Men skæbnens ironi så havde de ikke DVD'en der skulle i ><''' Nå men fik i stedet købt Hostel 2 XDDD
Fandt også to IKKE GYSERE :P Kom i alt af med 91 kroner jeg betalte da jeg kom hjem :P
Den ene hed Precious og handler om en teenager der har alle odds imod sig og den anden (har jeg set btw xD) hedder Drømmen og handler om hvordan en skoledreng protestere ímod skolens onde ispektør i 1969 :D
Var også tæt på at købe Green Days American Idiot xDDD Men Nana talte mig fra det :/ Ville nu gerne have haft den xDD

Også BTW.... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUCK!
Den nyeste af mine Slangens Søster har fået 5 stjerner :O FUCK YEAH MANN!
Og hvis i ikke ved hvorfor jeg er så glad så kig bare på de andre!! En med 4 stjerner og resten har IKKE EN SKID! INGEN GIDER SE DEM MANN! Men nu vender lykken :) ENDELIG :D!!!



Aprospros Lykke så går det meget godt med min serie Jagten på Lykke :D Er oppe på 19 afsnit (9 nye xD) og folk beder hele tiden om mere :O Tror ikke der er ét afsnit hvor der IKKE er bedt om mere :S xD Det er godt... VIRKELIG GODT xD!!!

Har lavet logoer til de fleste af KYE filmene :D De er faktisk blevet meget pæne :) Udover at min store idé til et logo til Flash forward (den nyeste) er gået lidt i ged :/ Løser sig nok xDDD

Nå ja og ps. ER BLEVET VILD MED EVANSCENCE ALBUM FALLEN!!! :D Hører næsten hele tiden deres sange og bruger den ALT FOR MEGET i serierne :S xDDDD



MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar