Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


torsdag den 31. marts 2011

Aprilsnar xD!!!

Så er det første april :D Gad vide om nogen laver aprilsnar i dag xD? Det er jo en kun dag så det kan være vi slipper :P

Cille var helt fra den i går :O
Det plejer være hende der kan svare på digte og sådan men hendes forklaring på et digt var: Og så waaaaaarh også wåååååaaarh og så hahahahahaha :S xD
Og det stoppede ikke her for da hun skulle være svare på et billede: Jeg synes nu det er romatik fordi han ligger og er bbwwwwllllaaaah xDDD alle grinte bare herre meget :P
I frikvarteret hørte jeg også bag mig: Ææææææææble, mit æææææble
Jeg tror det var Cille med ved det xD

Mødet gik godt :) Vi har fundet ud af hvordan det skal være xD
Vi laver ponygames for de små hvor vi kommer til at ride bygger mod bygger :)
Vi laver bytte-hest klasse med ringridning for de øvede der også er bygger mod bygger xD
Ellers er det individuelt :P
Jeg skal lave rossetter sammen med Sara fra Midgård :P Ville rigtig været begyndt i går men havde simpelthen ikke noget rødt, blåt eller grønt bånd oO xDDD



Fik også lov til at ride lidt på Nokke sådan trav og skridt og hjalp også hans rytter Louise med at strigle :)
Det var ret hyggeligt xD

I dag skal vi lave test i idræt oO Det er bedre end ingenting xD? Ellers skal vi spille basket :O Hvad jeg helst vil - TEST xD Jeg er handi til ALT med boldene MAHN (undtagen stikbold - der stinker jeg kun lidt xD)

Ellers er det ridedag :D... Gad vide hvem jeg skal ride xD?

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar