Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


fredag den 1. april 2011

Hopla xD

Dagen i dag var faktisk ret god :)
Vi fik lov til at spille batminton i idræt istedet for xD - Både Simone og Agnes kom oO xD
Det gik godt nok udover jeg stank til at ramme den forbanede bold oO xDDD
Vi lavede også test men vi skulle bare vejes, måles om livet og hoppe :)
Det gik ret godt med at hoppe xD - første forsøg blev det til 36 også 38 men tredje forsøg var handi :S xD
Vi lavede biotjek i Biologi (surprice xD?) og det da også fint nok xD

Da jeg kom ned på byggen gik jeg ned sammen med Oline og vi tog hver vores arbejde :) - Jeg tog lidt hestearbejde i form af hele huset og lagde træpiller på men Nikita som skulle hestearbejde også synes det var snyd at hun skulle have "hele" folden og ridebanen når der der var omkring en trillebør og jeg lige havde taget det "lille" hus som blev to trillebøre godt fyldt op -.- Jeg ved ikke om jeg nu er streng og unfair men jeg synes ikke det er noget hun skal plager over!

Jeg skulle ride Nokke i dag xD Lidt som altid oO Jeg synes vi da vi blev enige om at skiftes mellem hestene xD? Nå men det gjorde ikke noget :P Nokke var sød :D Han fik mad klokken 12:45 så jeg skulle strigle lidt længere end de andre så han kunne nå at fordøje maden xDDD Så jeg tog en ordentlig tur og blev vist nok færdig ved to tiden xDD :P - I skridten startede jeg med at have pisk med men så begyndte Nokke bare at gallopere for at komme væk fra nogle dumme "faaaarlige" drenge som det droppede jeg xD Vi red lidt skridt og trav også kom Anny op og vi skulle øve vores programmer :) Vi skulle gøre det en og en ad gangen :O :D Mig og Nokke var til sidst xD Det gik faktisk ret godt :O Vi fik bare ikke galop xD De der galopanspring har vi vist ikke på plads endnu xDDD Derefter kom jeg lige en tur over på Tyson og tog endnu en runde med galop og hele molevitten xD :P Efter dressurprogrammerne red vi lige en halv time mere xD Jeg næsten ikke noget trav oO Jeg var så dybt optaget i at lave øvelser så jeg ikke havde styr på tiden xDDDD Da vi skridtede af gik jeg ved siden af Nokke :) Det var dog lidt besværligt da alle de tre andre heste stod henne ved lågen og Nanok ville ikke væk fra dem :S Men det gik til sidst :P


Efter at Nanok var kommet ind var der en lille pige :) Hun ville op på en af træhestene men kunne ikke komme op ... så jeg hjalp hende lige op og ned igen xD Det blev hun vist meget glad for, for cirka 5 minutter efter ville hun op igen xDDDD

I morgen og søndag er travl oO Og det er endda første hele weekend UDEN knallert :S xD
Lørdag skal jeg lave lektier indtil klokken 15. hvor jeg skal over til vores gudmor og sove indtil søndag hvor vi får morgenmad klokken 9 og tager ud og er gode ved miljøet og samler skrald til klokken 12 og så skal jeg hjem og lave endnu flere lektier xDD


Har også en del lektier for oO Og næsten alle sammen er til den 14. april xD
Har en engelsk disposition som skal være færdig i løbet af næste uge så jeg kan fremlægge den på torsdag :O Den er helt klart førstepriotet xD
Jeg har en Buddhisme opgave som vi har haft for i lang tid men bare har glemt lidt som er udsat til den 14. xD Den er anden priotet :P
Jeg har en novelle som skal skrive over et digt xD Den er den mest spændende så den er tredje priotet :)
Og til sidst har jeg en regnelap til den 14. som så laves som fjerde priotet :P
Alt undtagen den engelsk disposition kan også laves i næste weekend hvis jeg ikke bliver færdig xD

Ville også gerne havde været ude hos Lis på søndag og heppe på Maria men har simpelthen ikke tid :/

Og HA! jeg kunne stadig hoppe højere end dig Agnes!
23 er sølle.... virkelig xD
Jeg drillede hende herre meget ved at hoppe hele tiden som om jeg var hyper ved siden af hende xDDD - Det var skægt :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar