Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 17. april 2011

Set før, set før, set før, set før, ny!

tja xD Der er faktisk en mening med overskriften xD

Jeg havde besøg af Nicklas i går og mig, Nana og Nicklas sad så og så film... Vi startede med at se Saw 6 for den havde han ikke set endnu xD Jeg hoverede meget ad ham ... dog mest indvendigt xD


Det er lang tid siden vi har fået et referat og desuden var det over tre film så i får lige et nyt :P

Morderne forudsagde af Jigsaw og hans slæng fortsætter. Denne gang er det cheffen af et stort forsikringsfirma der er i farezonen. John mødte ham engang og der fortalte han først om hans udvælgingssystem og derefter nægtede at hjælpe John... af den grund har John lagt han "opgave" i en kasse som han lagde til side til Jill da han døde. Der er dog et problem for Mark Hoffmans, Jigsaws ene og eneste levende hjælper, har fået storhedsvanvid og føler sig usårlig. Men han udsættes for meget da han modtager de fem nye lege fra Johns kone, skal være med til at afslører sig selv og at Jill stadig har den sidste kuvert... Den sjette leg som kan gøre en ende på Marks hærgen.

Derefter så vi Day of the dead som jeg også havde set før :/ Jeg havde dog advaret de andre om at zombierne i den var ret urealistiske ... ja I hørte rigtigt! Det er en zombiefilm! - meeeen det kunne i vel også regne ud xD


Det er en lille by i Colorado der bliver overtaget af en dødsårsagelig virus der er blevet fremgenet på et forskningscenter som ingen kender til. Udover at virusen dræber offret vågner offrene op igen som menneskekød trængende dræber maskiner - det vi fleste gyserelskere kender som zombier xD Men ikke normale zombier... dette er taget et nivau længer med hop, spring og løbende zombier... Et sæt soldater der var med til at blokere alt trafik til byen og isolere dem er nu selv fanget i byen... som stærke i form af virus for luften men hele tiden lurer faren for at blive dræbt og genopstå...

Derefter så vi en film så jeg også havde set før -.- The unborn... ikke den bedste efter min mening men det var Nana der ville se den xD


Caseys mor var forfulgt af en dæmon kaldt en rubbuk som til sidst fik hende til at gå selvmord. Alt dette ved Casey ikke noget om, kun den virkelighed at de fandt hendes mor hængt på hospitalet næste dag. Men da tingene lige pludselig vender for Casey opsøger hun en dame som viser sig at være hendes mormor. Denne rubbuk er i virkeligheden en død sjæl som leder efter en ny krop... og den har fået smag for Caseys familie da de her har en dårlig vane med at føde tvillinger! Hendes mormor var tvilling, hendes mor var tvilling og uden at vide det var Casey også tvilling...Og selvfølgelig er tvillinger nemmere at overtage som gør at rubbukken gør alt for at få fat i Caseys krop... men hvad gør man når man bliver forfulgt af onde dæmoner... men driver dem væk.. Med hjælp fra en rabin for de efter mange rædsler drevet rubbukken væk... men fortsætter historien så da Casey pludselig er gravid med tvillinger!?

Efter det gik Nana og vi en sidste sjov film... disaster movie


Tjaaa... Der er denne dreng/mand som jeg ikke kan huske hvad hedder xD Derfor kalder vi ham bare for Jesse... Nåmen Jesse har altid ville have en 16 års kæmpefest og nu næsten ti år efter han fulgte 16 laver han en, men en drøm som han drømte natten før bliver virkelighed da verden er ved at gå under... fordi at det dyrebare krystalkranie IKKE ligger på sin plads... Nu skal Jesse og hans venner handle hurtigt for at redde verden.. og det bliver mere og mere epic for hvert minut xDDD

Derefter gik vi i seng (hvert vores sted!) Og jeg stod først op klokken 10:30 næste dag :O Endelig kunne jeg sove længe xD Ej men her mens vi så alle de overnævnte film skulle jeg bare tisse hele tiden :S Så jeg var frem og tilbage mellem film og det lille hus xD Men det gør heller ikke så meget for mig når jeg har set filmene før xDDDD

Da jeg kom ned så Nana og Nicklas superhero movie... den vil jeg ikke referere for jeg var der ikke da den startede xD Men bagefter valgte jeg at vi skulle se nogle af det nye... en af dem som JEG ikke havde set før.. Så derfor blev det den der hed Mother of tears


Den er den sidste af en serie om tre heksemødre som lavede en slags forbannet heksetid for meget længe siden. Denne film handler mest om den smukkeste og mest magtfulde af disse heksemødre - nemlig tårernes moder. Sarah lander midt i det farligste eventyr i sit liv da hun og veninden åbner en forbannet urne som har tilhørt heksemoderen tårernes moder. Byen Rom ændres til et mareridt og kun Sarah kan stoppe det - for hendes mor var i virkeligheden en magtfuld god heks der kæmpede imod tårernes moder men desværre tabte. Det er lidt et kapløb mod tiden for Sarah for hun kender ikke sine evner og de onde heksesøstrer gør alt for at slå hende ihjeld.

Jeg vil sige at i Mother of Tears var forfatteren ikke bange for at vise bare damer og bryster :O Han gjorde det næsten hele tiden :S xD

Nå men efter det så vi ikke flere film og Nicklas gik hjem her ved to tiden xD
Ellers har jeg prøvet det nye movie maker og lavet en ny sød film om Gosha, Nokke og Tyson :) Jeg prøver at oploade den her så i kan se den for jeg er ikke VIP på HG længere :S Jeg er helt vil med de nye effekter i movie maker live :D Endelig kan man lave slow motion i videoerne !!!! det har jeg virkelig efterlyst xD

Og den gad så ikke at lægge videoen ind :/ Beklager mennesker

Vil måske også lave en til men der vil jeg enten bruge klip fra film eller fra Spore... har faktisk to ønsker til sådan nogle film... en film om fortabthed i sangen No Way Out: There's no way out on this dark place, no hope no future.... Også i Avril Lavignes sang Keep Holding on: keep holding on, cause you know, Ill make it through, Ill make it through, just stay strong, cause you know, Im here for you, Im here for you

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar