Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 6. april 2011

store kort film dag xD

I går lavede vi kun ting i skolen :P: se og analyserede kortfilm xD
Det var faktisk ikke så slemt :) Det var nok også fordi det ikke var mig der sagde noget xD

Første film fra en svensk film der her Pin Up :P Vi så den tre gange oO xD
Den handlede om en flok drenge i 50'erne: vores hovedperson Fatty, vennerne Per og Erik også Hälen og hans lillebror. De fire store drenge bytter kort med pin up'er på men det er kun Hälen der har set en rigtig pige nøgen. Da han finder et billede af en nøgen kvinde med guitar bliver de andre helt interesseret men pludselig står der en dame bag dem, som ligner pigen i bladet en del og selvfølgelig også har en guitar. Det gør drengene nygserige og det bliver til at Fatty går op for at spørge hende. Lidt senere kommer resten også fordi at damen, som hedder Birgit, trak gardinet for se de ikke kunne se noget fra det træ de sad i. De får hende til at spille lidt på sin guitar efter mange ehm'er og tøvninger. Hun går ud og skifter tøj men det er ikke helt som drengene har forestillet sig fordi da Birgit kommer ud er hun klædt i Frelserens Hær kostume..



Derefter så vi en dansk som vi alle sammen havde set en gang før xDD Den hed Valgaften :)
Der var ham her... Han var idealist og var ret meget imod racismen. Han mente selv i starten at han ikke havde nogen fordomme, men da han skal ud og stemme ender han i tre forskellige taxaer hvor den første er generel racist, den anden elsker Tyskland og den sidste er en invandre der er racistisk overfor japanere... Han får nok så til sidst løber han bare derhen, men der lige lukket. Han kom til at sige en lille bemærkning til damen i døren som var sort og hun flippede helt ud... Derefter fik han slag af vagten og havde ændret sit synpunkt derefter: nu er han realist



Den næste så vi var efter pausen. Den hed Kysss og den var der en del der ikke brød sig om for "ih den var så dårlig" jeg har set værre film like pirahna... og Simone jeg tror altså stadig Man in the mirror er værre xD

Nå men den handler om denne pige. Hun er teenager og meget stille. Hun bliver forelsket i en dreng fra hendes skole og da hans cykel punktere og han bliver nødt til at gå hjem følger hun efter ham. Han opdager det og snyder sig foran hende.. Han spørger hende hvorfor hun følger efter hende men hun lyver om det og prøver at sende et nervøst smil til ham... men det synes han ikke om og prøver at slå hende. Efter det kom der lidt uenigheder om hvad der skete... efter hvad jeg mener der skete så tog fat i hans cykel mens han igen prøvede at slå hende og både cyklen og drengen væltede...Drengen landede forkert ovenpå cykel så han fik et slemt sår på knæet... de fleste, efter hvad de råbte op, mente dog at hun væltede ham og han på jorden fik det grimme sår også hvis det skulle være rigtigt så ville det være ret dårligt lavet. Nå men bagefter tog de hen til skadestuen hvor drengen kom ind og fik en forbinding om sit knæ mens at pigen så sin mor kysse med en fremmed mænd.. Efter det var hun lidt ked af det men fulgte alligevel drengen hjem... her kom endnu en misforståelse... først min mening for ja det er jo min blog xD ... jeg tror at drengen humpede med vilje for nærmest at sige "se hvor synd det er for mig... det er din skyld at jeg lider" til pigen, men da han er kommet ind i indkørslen tager han chancen og slipper denne fakehed i at halte og løber hen til hende og kysser hende. Mange andre troede han humpede rigtigt, også ville det igen blive en ordentlig misforståelse.. Så det handler nok om hvem der ser den xDDDD



Den sidste var den længste :/ Den var på 35 minutter xD Den hed Fridas første gang og det blev allerede der gjort grin men for vi har allerede en Frida i klassen. Nå men den handlede om to piger hvor den ene hed Frida. De havde et projekt kørende hvor de skulle klæde sig ud som tre år ældre end de var.. så de komme ind på de forskellige bare og diskoteker og finde en rig mand og havde "første gang" med.... Men det viser sig at Fridas veninde allerede har prøvet det så det ender med det kun er Frida der skal finde en... Det gør hun også... Der er tre smokingklædte mænd som de to piger har flirtet med der invitere dem med hjem, men det bliver kun Frida der kommer. Det ender lidt i katastrofe for den ene er så fuld at han falder i søvn og den sidste tager hjem, men Frida får efter noget tid overtalt den sidste til at prøve det med hende også tager hun hjem før han vågner næste dag...



Efter min mening var den sidste den kedligste xDDD

Efter skoledagen så tog jeg på bygger hvor jeg lavede meget lidt arbejde og mugede ud hos min kanin og underviste lidt dressurprogram xD I aftenklubben skulle vi rigtigt havde lavet grillmad men i stedet blev det lagsagne... som ikke lige er min kop te xDDD så i stedet fik jeg en frossen (men optøet nu) pizza xDDD

I dag er der engelsk prøve eksamen :S Synes jeg har okay styr på det men har stadig ikke fundet så meget tid til det så det er nok mest plat eller krone på hvordan det kommer til at gå xDDD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar