Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 27. april 2011

Xxxx

Agnes har ikke skrevet i sin blog i lang tid :O Fybabbab menneske >:( xDDD
Har fundet nogle tegninger som jeg gerne vil dele med jer xD

Det billede er en af de første der blev tegnet i BG :O Det tog sin tid for jeg måtte viske ud hele tiden for at få ham til at sidde nogenlunde ordentligt for jeg er ikke ligefrem verdensmester til at tegne siddende personer xD Guitaren er grim, det må vi bare leve med xD Drengen er da blevet meget flot, især med håret og det :D Også ja så er overskriften bare rigtig fangende i denne situration :D :P


Tja ... denne her er så liiiidt ældre xD Den er fra slutningen af marts hvor jeg stadig havde alt-mulig-hæftet :( xD Men en har også den funktion at det var det første menneske jeg tegnede (i fri hånd og i den nye tegnestil altså) der er i profil og som er blevet pæn :D Den er jeg også virkelig stolt af :)


Første digt- og tegning sammen xD Startede med at tegne ham også prøvede jeg at få ham til at gå... han blev rigtig flot men siden virkede så tom :/ Så jeg skrev også lige et digt og fandt en passende overskrift i en Green Day sang xD


Også virkelig stolt af :D Brugte meget tid på den og især med hendes arme men det lykkedes til sidst :)


Der er nogle flere jeg gerne vil vise jer men kan ikke nå det xD Skal i skole :/

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar