Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 11. april 2011

Hei då

Hejsa mennesker xD
Morgen og tirsdag :/ Ikke ligefrem nogen speciel skoledag... bare lang xD
Vi skal starte med at have Anita i to timer :S Tja det bliver nok som altid bare diskution -.- Det er helt utroligt at det bliver sådan i alle hendes timer mann! :O Hun har ikke fået sat klassen rigtigt på plads de første gange så nu bliver det bare værre :S Godt vi skal have Anja tilbage i kristendom xD Selvom jeg helst ville have hende tilbage i enten dansk eller engelsk som vi har lidt oftere xD Så gør det ikke noget hvis Anita i stedet bare skal tage kristendom :P

Ellers har vi også tysk, to timer John og en time Anette :/ Vi har herre mange fag om tirsdagen! Skoletasken bliver helt proppet til renden men alligevel er det kun i engelsk vi har to hele timer :O Som jo svarer til halvanden men det siger vi ikke til nogen xD På Egeskolen bliver det meget nemmere at finde ud af! xD Der vare timerne igen 1 time hver så der er ikke nogen diskution der :P Også skal vi også en halv time senere :O :D Men det hjælper mig nok ikke så meget når jeg skal helt ud til Furesø - Farum ting :S Det er altså langt væk når man kun har cykel :/ Meeeen vi ved jo aldrig om jeg lader mig overtale til knallert vel :P...?

Jeg skal også til ridning igen i dag :D Så skal også finde ud af om jeg skal ride Gagdet igen :) Hvis jeg skal, vil jeg stadig prøve med pisk fordi sidst uden var det jo ulideligt i skridt og trav med alt det drivkraft :S Njaaa galop var ikke så slem xD Måske er det mig der er for van til heste man ikke skal arbejde men eller også er jeg bare for sød oO Jeg sparker nok ikke hårdt nok til heste som ham eller også er han bare hård og rideskoletræt ... lidt ligesom drengene i klassen xD Der skal også en del kræfter til for at få dem til at lave noget som helst!!! :P

Hei då ... jeg i tænker nok hvorfor jeg har valgt den overskrift men det startede faktisk i går xD - Jeg havde lige fået BG også havde jeg lyst til at skrive en lille velkomst hilsen ting. Jeg ville ikke bare skrive hej eller halløj som er typisk mig xD Så jeg skrev Hei då ... også selvom jeg overhovedet ikke tænkte svensk var det svensk :O Det må have ligget i min underbevisthed :S Har jo indenfor to-tre uger set Ondskan to gange, traileren en del (min fejl xD) og en svensk kortfilm oO Og nu hvor vi er ved det: "der findes kun et ord om folk som du - og det ar Ondskan.." hahaha xD Havde bare så meget lyst til at sige det xDDDD Bare jeg ikke bliver arhændig oO :P Aprospros Ondskab lavede jeg lige en ondskabs side i alt muligt hæftet inden det løb tør for sider xD Den er herre sej :D Der er både citater, digt og tegninger xDDD :P

Det var det jeg havde lige nu xD Har prøvet at skrive ret detaljeret hertil morgen fordi der ikke er nogen på nogen steder og der ikke er andet at lave :/

Nå ja jeg lovede jer også nogen billeder fra min udløser test - her we go! xD




Og til sidst et totaaaalt fail billede xDDDD



MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar