Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 10. april 2011

Saw vs. Gag

Nana snorkede virkelig højt i går :S Hun lød som en mure eller sådan med den røst xD Men det slår fad'me ikke Agnes med hendes kæmpe prut med bas i xD Den var stor :O xDDD

Mens jeg læste kom jeg til at tænke på noget ... Er Steven King og Stephen King egentlig er den samme fordi på min bog står der Stephen selvom jeg var helt 100 på at det var Steven der stod xD Og i the Shining stod der Steven oO Tror meget på at det er den samme for på mine fars bøger står der også Stephen :P

Har lige nogle få opdatering af ønskelisten. Det er også sidste gang xD Der er ikke så meget men allligevel nok til at man kan se bare liiiidt nyt :P

- Saw 7/Saw 3D
- Avril Lavigne Goodby Lollaby (Album)
- Sadelunder til Nokke printet med "Nanok Romeo" på siden
- True Blood nummer 4 og fremefter
- The Vampire Dairies 5 og 6
- 1001 film du skal se før du dør (Bog)
- Green Day Awesome as f**k (Album)
- Shelter (gyserfilm)
- The Last Exorism (gyserfilm)
- The dragon hunter (film)
- Andre gyserfilm (det er en god idé at kigge i Stereo Studio for der er der tit spændende gysere til små penge)
- Gamle disneyfilm (kun på DVD xD)
- Tempelriddernes skat 2 og 3 (De er set i Føtex enkeltvis til 50 kroner stykket og 100 kroner for hele triologien. Det skal dog siges at jeg har 1'eren i forvejen.)
- Tja... penge xD (whoa kedelig gave at gi xD)
- Ny zoom (max. størrelse 200 mm auto) kan også nøjes med pengene til en
- Hold om mig (film)
- Andre teenager-i-ældre dage film a la Ondskab
- Bogen bag Ondskab af Jan Guillious
- 1984 (bog)
- Brunt og blåt træktov fra Horze (det korster 79,-)
- Grønne teddyer (mørkegrønne, en af hver slags og de koster 19,- i Horze)
- Computerpude Bräda i Ikea til 89,-
- Narnia morgenvandrerens rejse (dvd)
- A nightmare on Elm Street 1 eller 3-6 (er set i Stereo Studio)

Jeg kan se at jeg ikke har fået skrevet fredags opdatering på så det får i lige:
I fredags var det engelsk film - og historie dag. Vi så Juno i de første timer. Anita havde lånt en cd fra biblioteket og der var helt vildt mange ridser i starten :S Så vi blev bare ved at spille den om og om igen. Da Sille så endelig foreslog at hun kunne køre hjem efter hendes så fandt de ud af hvordan de kom væk fra riderne og videre i filmen så da Sille kom tilbage var filmen godt i gang. Owned xDD

I historie læste vi mest og skrev noter. Ikke det mest spændende men bedre end at besvare kildespørgsmål som vi har gjort længe i historie timerne før det xD

På byggeren var der et helt hus der skulle tømmes så der var en masse arbejde at lave :P Dog synes jeg ikke at det var helt i orden da vi var færdig fordi at ridebanen så stadig ud af helvedes til :/ Ridningen var også lidt bwaaah fordi det blæste så meget :( Jeg red Tyson men at alle sagde at jeg skulle passe på og at jeg hele tiden fik den slemme blæst i hovedet hele tiden som mindede mig om denne riskiko :S Så jeg var nervøs det meste af tiden indtil slutningen af galoppen. Efter den fik Oline lov til at ride ham fordi jeg selv gerne bare ville strigle en hest af så det gjorde jeg med Pride :)

Resten af aftnen gik med at se fjernsyn... xD

Til sidst har jeg lidt random ting til jer xD
Fordi den film jeg så i går, Gag, havde jeg jo ikke rigtig nogen mening, og en af grundende til det var simpelthen mangel på baggrundshistorie :O For eksempel Saw filmene har meget baggrundshistorierne og flash backs. Faktisk er der cirka 50% baggrundshistorie i Saw 1-6 i forhold til selve historien. :D Men alt baggrundshistorie der var i Gag var at morderen fortalte at han havde givet Wade (ham der viste sig at være pigens bror) et valgt mellem sin søster og sin kæreste om hvem der skulle dø ... og der valgte han sin søster men derfor blev det hans kæreste... forvirrende ikke oO? Derfor er baggrundshistorie altså godt xD


MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar