Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 3. april 2011

Affaldsindsamling med stik i xD

Så er der lidt opdatering for heeeele weekenden xD :P

Lørdag fik jeg lavet min tekst til engelsk mundtligt general prøve to som jeg så har fået skrevet ud i dag xD Så i den ting mangler jeg kun at skrive en disposition der skal afleveres og øve mig på at kunne læse alt det der står på det andet papir kun ved at kigge kort på disposiotionen xD :P Nemt nok eller? xD

Jeg fik også lavet buddhisme opgaven :P Den blev ret kort og kontant, men til mit forsvar var der ikke så mange spørgsmål der kunne være så uddybende >:( xDDD

Derefter tog vi på Jensen's Bøfhus klokken tre xD
Der kom nogle klædt i balkjoler ind på at tidspunkt :O Det er første gang jeg ser sådan nogle velklædte på Jensens xD

Derhjemme hos vores gudmor startede både mig og Nana med at tegne :P Nana tegnte et eller andet våben som en stjerne og jeg tegnede underlige mennesker xD - eller det gjorde vi i hvert fald i starten oO
Efter den første tegning spurte Nana om hun måtte prøve at lave tøj på en så jeg lavede en til hende xD
Derefter begyndte jeg at lave dem i farver og efter tre mennesker lavede jeg to på en og derefter tegnede Nana også var det det xDDDD



Vi spiste sent og så lidt film bagefter også efter den et program om en umulig 13-årig ved navn Benjamin (som lignte en på 17 :O) Der slog og banede af sin mor. Det viste sig så at det var moderens fejl fordi hun så nemt teede sig op og ved hjælp af en psykolog der ændrede moderens adfærd og da han gjorde det ændrede Benjamin sig også oO Utroligt hvad man egentlig kan ændre hos et barn bare ved at ændre forældrernes opførsel i nærheden af dem xDD

Søndag spiste vi morgenmad klokken 9 og tog ud for at samle skrald :P
Vi fik Præstevængets stien men nåede næsten kun til parkeringspladsen oppe ved stationen :O
Der var simpelthen skrald over alt :O Vi fik fyldt tre store poser og der var stadig skrald over det hele omme bag ved... jeg fik det nærmest dårligt af det :S

Da vi endelig besluttede os for at gå videre begyndte det at regne så småt... I starten var det kun Nana der tænkte over det. Men mens vi var dybt begravet mellem buske og træer i Præstevænget kom der en ordentlig byge. Der gik lidt panik i hele forsamlingen så jeg havde ikke tid til at finde en god nok udgang så jeg smed/stillen posen på den anden side af busken og møvede lige igennem xD Dermed fik jeg en torn til at ridse en ordentlig revne i mit hoved som så senere faldt (tornen) ned i mit hår oO Det gjorde herre nas :S xD

Da vi kom hjem så jeg lige en film som hedder brødrene Løvehjerte
Vi har den kun på Dansk xD
Den er efter Astrid Lindgrens fortælling om de to brødre Karl og Jonathan Løve. Karl er syg og bange for at dø men Jonathan opmuntre ham med at han ikke dør helt - han kommer til eventyrernes land Nanginila... Det ender så med at Jonathan dør først og Karl bagefter... og at Jonathan havde ret... Men det er ikke kun gode eventyr der findes i denne verden... Det onde eventyr med Tinkil og dragen Katla venter forude....

Derefter tog jeg mig sammen og skrev min novelle xD Fire sider blev den på :P Den handler om en pige som ikke er så glad for alt ved udelivet som er tvunget til at gå til spejder men på en tur til Sverige bliver efterladt sammen med den naturorienterede dreng Malte :)

Så holdte jeg pause og begyndte at lave rossetter :D Den grønne dvs. 3. pladsen blev flot men den blå gik i karry :S xD

Efter maden lavede jeg min regnelap også prøvede jeg gik at rede den blå rosset men jeg gav op og begyndte på den røde xD Den blev også god :D Så nu mangler jeg kun den blå også har vi et helt sæt xD - så mangler vi kun to sæt og to vinder rossetter mere xDDDD

Det var det :P Ligesom Buddhismen kort og kontant xD
I dag skal vi gå walkingrally hva' hulen det er for noget også i eftermiddag tager jeg hjem og laver den blå så den bliver pænere xDDDD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar