Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 23. april 2011

Tivoli disaster :S

Var i Tivoli i går :D Det var super hyggeligt :) Vi havde lejet et skab så vi ikke behøvede at gå med taskerne hele tiden xD Vi prøvede monsunen en del gange, rutschebanen to gange og ellers kun tingene en del hver :P Eller mig og Agnes prøvede dæmonen to gange xD Jeg gav mig hele tiden udfordringer da vi var op i den :P Først skulle jeg have øjnene åbne i loopene og anden gang skulle jeg lade vær med at skrige xD Det gik okay :P... Men nu kommer den mest chokerende historie fra den aften :S

Vi var oppe i monsunen og havde sat os helt ude i enden. Klokken var snart halv seks d.v.s den tid hvor jeg helt præcis fyldte 16 og den nåede også til blive halv... vi nød turen men efter turen kunne jeg ikke finde min mobil :O Jeg havde rigtig lange lommer på så jeg troede ikke den ville falde ud :S Men det gjorde den -.- En pige sagde at der var en mobil midt på forlystelsen og derefter kom tivoliarbejderen hen med mobilen til mig og sagde "Ej det var fandmende ikke godt Marina" (Simone havde lige sagt mit navn) xD Den var kun liiidt ødelagt men hukommelseskortet gad ikke at virke :/ Nu har jeg  dog fået en ny mobil men :P

Vi gik hjem derefter og spiste pizza og så film... Vi så både saw 7 og kolegiet...

Jeg har opdaget ved at se Saw 7 igen at der faktisk ER tilbageblik... bare minimale i stedet for nogle af de andre Saw film.. xD

Jills "leg" med Hoffman gik op i hat og briller da Hoffman var klog nok til at slippe fri... Fri med den tåbelige idé at tage hævn... Men Jill søger beskyttelse hos politiet for at undgå at støde ind i Hoffman og dø, men Hoffman gør alt for at få hende... endda tilbyde at stoppe den nyeste leg hvor forfatteren Bobby sidder i saksen efter at havet løjet om hans opblevelser i en af Jigsaws fælder...

Jeg var næsten mere optaget i at finde ud af hvem hovedrollen var end at følge med i filmen xD Jeg var næsten 100 procent sikker på det var Jeff Dunham ... en komiker/bootaler som vi har set et show med i fjernsynet for nylig... der spillede hovedrollen som Bobby xD Det var det dog ikke :/

Derefter så vi Kolegiet men jeg fangede mig selv ikke at følge med mange gange fordi jeg var så træt :S

Katrine begynder på et kolegie hvor der siges at spøge i værelse 205... De andre elever laver spas med hende til en fest men midt i deres spøj forskrækker en pige i spejlet Katrine som får hende til at smadre spejlet. Det viser sig dog ikke at være så klogt fordi pigen var død på værelset og dermed fanget i spejlet. Nu er hun fri og begynder at myrde eleverne... Katrine må fange hende igen og sammen med den tidligere elev Rolf søger hun efter måden at stoppe pigen frygtelige hærgen på

Derefter sov vi xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar