Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 24. april 2011

Opdaterings må - have - liste

I dag holdte jeg den sidste af mine fødselsdage i år xD Jeg havde min onkel og tante over sammen med resten af familien til kaffe, varm kakao og rutebilslagkage ude i det gode vejr og jeg fik flere gaver xD

Da vi også var ude og købe min nye mobil i går fik jeg også købt det dækken jeg ønskede mig til Nokke :D Det er i gang med at få bodering på som var gratis den dag xD Ellers fik jeg også nogle fotobøger til 5 kroner og fik købt bånd til de to 2. pladser og 3. pladser jeg magler :) Og en fødselsdagsgave til min far som består af BOLCHER xD!!! Eller ting til at lave bolcher med :P

Tja nu har jeg jo haft fødselsdag så nu er det ikke ønskeliste mere, men en må-have/købe-snart-liste xD Alt der er markeret har jeg fået eller har på en eller anden måde opdagede jeg havde xD (ligesom Narnia som min far lige havde fået inden han så min ønskeliste :P)

Saw 7/Saw 3D
Avril Lavigne Goodby Lollaby (Album)
Sadelunder til Nokke printet med Nanok Romeo på siden
True Blood nummer 4 og fremefter
The Vampire Dairies 5 og 6 
1001 film du skal se før du dør
Green Day Awesome as f**k 
Shelter (gyserfilm)
The Last Exorism (gyserfilm)

The dragon hunter (film)
 (Andre gyserfilm)
Gamle disneyfilm
Tempelriddernes skat 2 og 3
Tamron 18--270 mm zoom (set til 4000 et eller andet)

Hold om mig (film)
(Andre teenager-i-ældre dage film)
Bogen bag Ondskab af Jan Guillious
1984 (bog)
Brunt og blåt træktov fra Horze 
Grønne teddyer fra Horze
Computerpude Bräda i Ikea til 89,-
Narnia morgenvandrerens rejse (dvd)

Tja jeg ved det er lang tid siden jeg virkelig har skrevet et spændende indlæg med meget mere arbejde gjordt i det men det bliver ikke i dag... eller i morgen xD Skal til påskefrokost i morgen så der er jeg nok ikke til særlig meget ... og hvis jeg er laver jeg nok noget andet :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar