Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


torsdag den 14. april 2011

Tro det værst

Jeg har fået afvide at jeg skal regne med det værste også kan det kun blive bedre og hvis det er sandt så tror jeg vi får mundtligt tysk og geografi som valgfag :S xD

I dag skal vi have vores eksamens fag afvide :S Ingen af os håber det bliver mundtligt tysk for vi er siiimpelthen så dårlige xD Jeg vil seriøst dø >< Men hvis vi skal op fandt mig og Agnes på en sjov undvigning :P:

"Hallo mein name ist Agnes und ich muss gehe, weil ich habe meine Text verloren - Auf wiedersehen xD" oversat så er det hej jeg hedder Agnes og jeg må gå nu fordi jeg har glemt min tekst - hejhej :P Også bagefter løber man bare alt hvad man kan xDDDD

Nå men ellers skal vi have idræt og biologi, jeg skal lave staldarbejde og ellers bare holde fri ftw... PÅSKEFERIE :O Efter i dag mann :D Så skal jeg bare tage kameraet med på bygger ALLE TRE DAGE xD!!!

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar