Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 13. april 2011

Udelivet fyldt ud med kaniner

Ja jeg ved godt titel ikke giver nogen mening men det skal den heller ikke xD Det er jo det ordet random betyder ikke  :P?

Var i skoven med store Cille, Signe og Oline i dag :) Det gik ret godt xD Nu vil jeg ikke blande tingene sammen så jeg starter med begyndelsen :P:
Jeg kom ned på byggeren før de andre xD Vi har kort dag til klokken 13 så det var jo lidt derfor xD :P Jeg gik lige hurtigt ind til dyret og tog hende ud og nyssede :) Jeg var lige ved at tage spring frem til hende da Signe og Oline kom så jeg lod vær og i stedet tog jeg Nokke ud :) Men men men :S ... der var et lille sår på Nokkes ene bagben som vi (især Susette) var ret skeptiske over :/ Vi ventede til store Cille kom også tjekkede vi det grundigere .. Det så ikke ud som om han var urengående heldigvis så vi rensede det bare og tog chancen (det gik godt og han var efter mit hoved ikke halt :)) Turen derud var Nokke ret frisk og var ved at overhæle Gneisti mange gange :S Inde i skoven red vi først lidt men da vi skulle til at ride et bestemt sted hen hørte vi larm fra en traktor-ting og så et træ vælte derhenne (Tyson var stoppet!) så vi tog en anden vej... Tyson var mange gange det Cecilie kaldte for kylling men denne gang var der altså en grund til det xD En af grundene til at vi tog denne tur var jo så vi kunne lære skoven at kende så først tog vi en rute med Cille men så skulle ride den med Signe forrest bagefter :O Lidt af en udfordring men Signe klarede det godt :D Vi fik også noget super godt galop :D Nokke holdte ikke vejen så stoppede på halvvejen men kom igang igen lige før vi skulle over en lille skrænt ´(meget lille xD) Så red vi også op af en herre stejl bakke :O Nokke var lige ved at gå i stå xD Men vi kom op :P Vi red også igennem Ballerups rideskole i skridt og det var spændende at se den indefra for det har jeg ikke gjort såååå grundigt før xD Mens vi var i skoven så vi også to hjorte og to svaner :) Og udover de væltende træer så var både vejret og skoven rolig så det var godt :)



Men da vi havde pakket sammen indså vi noget mindre heldigt :S Byggeren var låst af d.v.s vinterhuset var! Så alle vores skoletakser var låst inde :O Så vi måtte gå hjem uden skoletasker xD Så har jeg i det mindste en god undskyldning ik xD?

Ej i skolen havde vi jo Anja før første gang i kristendom igen ... og nu havde hun lavet et nyt og bedre reglement for den Buddhisme opgaven :O Afleveret bare min som den var selvom vi også havde til på fredag men det er bedre at aflevere den nu end at glemme det xD Jeg får nok ikke nogen høj karakter for denne total udeltaljeret opgave men det er bedre end -3 xDDD

Agnes har lavet en ny blog xD Go on girl :P

Vi hørte en Paul McCartny sang i dag - Shes living home... men det var ikke ham der sang den oO Det var en anden mand xD hahahaha... han sang ikke liiiige så godt synes jeg :S xDDD

Har fundet på et nyt udtryk :P - FAM
Det betyder Fuck Alle Mennesker men kan også betyde Fuck Anita Mann og ja med to N'er xD lev med det! xDDDD

Kom lige til at tænke på nu hvor jeg ikke har min skoletaske har jeg jo heller ikke BG :O Fuck!
Håber jeg overlever... det SKAL jeg xD!

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar