Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 16. april 2011

Disorienterede unger xD

Hahaha xD I fredags :P

Susanne: "Ingen af jer skal op i tysk"
/Alle udstøder et kæmpe brøl af glæde/
/Balle og Christopher kommer for sent og aner ikke hvad der sker/



De så totalt disorienterede ud mann xDDD Herre grinern :P

Vi skal op i geografi og kristendom :) Ikke så slemt selvom jeg  hellere ville været oppe i Biologi :P

Jeg er snart træt af at nogle bestemte på byggeren har ligeså lidt respekt overfor Susette som alle i min klasse har for Anita! :( De går bare ind midt i hendes time og "hjælper" rytterne på skift selvom de ikke vil have det :S Også på den måde også fordi de "routinerede" ikke gad at hjælpe de små ved at være førehest gav vi Frederikke en dårlig oplevelse :/ Hvis det bliver ved skriver jeg altså til Anny (selvom det godt kan virke som stikkeri men hvad så) - det må ikke gå op i hat og briller igen!

Har fået købt nogle flere film xD Jah I know :/ Det er dumt når jeg har fødselsdag på fredag men kunne bare ikke lade vær xD Mangler nogle gode film og se i aften xD :P

Ellers har jeg ryddet op i både film og på værelset... ikke ligefrem det mest spændende men det skulle gøres -.- xD

Aprospros fredag så spillede vi noget a la hockey xD Mit hold stank :/ (måske fordi vi var flest piger xDD) og vandt ikke en eneste kamp :/ Men vi fik et mål i sidste kamp så vi var glade da vi gik i bad :P

Nå men ellers var der ikke noget xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar