Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


torsdag den 14. april 2011

T-blog :O

Alle dem jeg følger hedder næsten alle sammen noget med T xD - Team Happiness, Team Happines og Grynt, Teenage wildlife.. alt sådan noget xD Også kommer Agnes' nye blog Hello I love you bare lige pludselig som den eneste h'er oO Whut xD?

Mig og Agnes skrev en del på et papir vi fik udleveret men skriver det ind i morgen xD Har ikke lyst til at gå heeeele vejen op ad trapperne og hente det xD Dovenskab længe leve hva :P

Vi har ikke lavet så meget i dag: rent konkret har vi haft om eventyre, spillet rundbold og set rejseholdet xD Spændende dag hva :P? Men jeg stank til rundbold :( I starten ville jeg ikke være med for at demonstrere mod noget som folk sagde i klassen : om at de bare kunne gøre hvad de ville så ville vi følge det samme eksempel. Sjovt nok gik ham der sagde det før ud end mig xD Simone kom først sent og hun havde lige terpet rejseholdet derhjemme så hun så lige det samme afsnit igen xDDDD fryd! :P



 
Hmmm kort indlæg xD Det må lige leve med indtil videre :P

MSA - King For A Day

1 kommentar:

  1. Hej, hvis du har lyst til at se den ny ungdomsfilm Frit Fald på mandag kl. 17 på Nordisk Film i Valby, så skriv til mig på sanne.jacobsen@nordiskfilm.com

    SvarSlet