Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


fredag den 22. april 2011

Den selvoptagede tillykke xD

Tillykke til mig selv xD



 I dag klokken 17:30 bliver jeg 16 :D Skal i Tivoli senere og har lige spist morgenmad sammen med familien :) Totalt hygge xD Jeg fik herre mange gode gaver :D Især ting jeg ønskede mig :O :D Se bare med her xD

- Saw 7/Saw 3D 1 styk
- Avril Lavigne Goodby Lollaby (Album)
- Sadelunder til Nokke printet med "Nanok Romeo" på siden
- True Blood nummer 4 og fremefter 4 og 5 fået
- The Vampire Dairies 5 og 6 2 styk (1 af hver)
- 1001 film du skal se før du dør (Bog) 2 stik Oo xD
- Green Day Awesome as f**k (Album)
- Shelter (gyserfilm)
- The Last Exorism (gyserfilm)
- The dragon hunter (film)
- Andre gyserfilm (det er en god idé at kigge i Stereo Studio for der er der tit spændende gysere til små penge) Kolegiet
- Gamle disneyfilm (kun på DVD xD)
- Tempelriddernes skat 2 og 3
- Tja... penge xD (whoa kedelig gave at gi xD) Fået xD Surprice :P
- Ny zoom (max. størrelse 200 mm auto) kan også nøjes med pengene til en Fået penge til xD
- Hold om mig (film)
- Andre teenager-i-ældre dage film a la Ondskab  Fået
- Bogen bag Ondskab af Jan Guillious Fået
- 1984 (bog) Fået
- Brunt og blåt træktov fra Horze (det korster 79,-)
- Grønne teddyer (mørkegrønne, en af hver slags og de koster 19,- i Horze)
- Computerpude Bräda i Ikea til 89,-
- Narnia morgenvandrerens rejse (dvd)

Ellers har jeg også fået mange andre gode ting som et gavekort til Stereo Studio, slik og en flot trøje :D Tak til alle der har ønsket mig tillykke og givet mig gode gaver indtil videre xD Har også her middag og frem også på søndag hvor jeg holder fødselsdag :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar