Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


torsdag den 21. april 2011

De sidste dage som 15

Tja har jeg ikke skrevet hele påskeferien fordi jeg ikke har fundet tid så her får i et stort indlæg med alle dagene fra mandag til torsdag som jo er i dag :P

Mandag:
I dag kørte jeg over til byggeren men kom derover klokken halv :O Heldigvis havde jeg noget at lave da jeg havde taget mit kamera med så jeg tog billeder indtil Sussette kom ti eller femtem minutter senere. :D Vi gjorde som vi plejede med at give hestene mad også lave arbejde. Jeg tog ridebanen sammen med Katrine og ellers bare lidt ad hvert. Derefter tog jeg Bluie ud og tog nogle billeder af hende :) Hun var så sur på sin snor at hun ikke havde tid til at holde øje med mig xD Hun havde alt for travlt med at bide i sin snor :P Klokken 12 kom Nadia og vi fik lov til at ride. Jeg red på Tyson og øvede en del dressur med galopanspring også videre. Rigtigt skulle vi også have øvet program men vi glemte tiden xD Natali havde taget billeder men de blev desværre ikke så godt :/ Simone red også - på Nokke :O Og hun kunne godt lide ham :D I alt for dagen blev der taget 1200 eller sådan billeder :P

Tirsdag:
I dag kørte jeg også tidligt men jeg kom jo i dag fra min far så jeg regnede ikke med at komme ligeså tidligt :P Det gjorde jeg heller ikke men jeg kom i det mindste kun et kvarter for tidligt :) Igen lavede jeg arbejde og alt sådan og mens jeg gjorde det var der nogen der gik ind og mugede ud i mit bur oO? De gik også lige pludselig ind til hestene uden grund så jeg tog chancen og mugede resten ud selv! Så kan de lære ikke at gå mid i deres arbejde! Nå men der blev ingen ridning men en masse billeder da hele seks ryttere ville have billeder -.- Jeg var helt færdig da jeg tog hjem halv fire og satte mig i sofaen ude i haven :S Til ridning fik jeg lov til at Brune igen :D Vi red i skoven og vi fik også valget mellem om vi ville galopere eller bare trave derude... Jeg var lidt usikker på hvad jeg ville vælge men til sidst valgte jeg at tage galoppen og det var godt xD Der kom bare et enkelt buk og det var det xD I dag var der blevet taget omkring 1600 billeder :)

Onsdag:
I dag gjorde jeg det samme som de andre dage - jeg lavede arbejde og gav hestene mad. Den eneste forskel var at jeg havde kommandoren i stalden fordi at Susette var den eneste voksen på byggeren. Da Nadia kom klokken 12 igen fik jeg lov til at ride Tyson igen :) Jeg tog ikke billeder i dag af rideholdene selvom jeg havde kamera med - jeg var simpelthen for udkørt i går til det :/ Så det fik de andre lov til xD Jeg fik lov til at øve program på Tyson og det gik fint udover at han nærmest ikke kunne holde sig i galop fordi at han var så træt og sløv af vejret :/ Men det var helt i orden :) Denne gang blev det til omkring de 1700 billeder som er ny rekort :O

Torsdag:
I dag var byggeren jo lukket så vi måtte finde på noget andet :/ Vi tog ud og cyklede op til Herstedhøje med madpakker :) Jeg kom først op uden at stige af cyklen så det var meget stort :D Vi sad lidt og nød det gode vejr, spiste frokost og sådan. Men jeg synes hele tiden det kløede overalt så det var mig der fik os det at køre videre til sidst :S Derefter kørte vi lidt rundt indtil vi kom til Glostrup og hen til Silvan og købte en is xD Inden vi kom helt hjem tog vi også ud og besøgte nogle langhårede får og deres små kære lam :) Den vej vi kørte hjem var faktisk også den sti jeg red galop med Brune på i tirsdags :)!

Tjaaa det var det xD Der er ikke så meget andet at fortælle :P Vi har også set to film, ellers ikke så meget andet xD :P I morgen bliver jeg 16 også skal jeg have gaver og i Tivoli :D!!!

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar