Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 5. april 2011

Walking forvirret xDDDD

Der er gået nogle dage uden jeg har skrevet ... og det beklager jeg meget mennesker xD :P
Har nok været for meget optaget i at se dyreprogrammer på Nature og Nat Geo Wild xDDD

Mandag var der walking rally xD Det var okay sjovt udover at mig og min gruppe bestående af den hurtigt opgivende Simone (fyyyyha xD) og Agnes :P for vild hele tiden og især jeg havde ikke en skid orientering evne xD Alligevel holdte jeg kortet det meste af tiden og for os på afveje oO Til sidst fulgte de andre bare med uden nogen vindinger selvom vi måtte gå tilbage for 10. gang xD
Alligevel var det ikke os der fik flest strafpoint :O Peter og Balle havde overhovedet ikke skrevet tider ned så de fik maximun på 4400 :S - og vi havde 230 xDDD Ret godt gået eller xD?

I går tog jeg tidligt hjem fra bygger fordi vi kom tidligere :)
Jeg gik før de red fordi jeg vidste at jeg med næsten 100% ikke måtte ride og havde mest lyst til at tage hjem sååååee xD

I dag havde vi matematikdag og det gik også meget godt xD Udover at jeg har lavet regnelappen så sad det meste af tiden og tegnede i alt muligt hæftet xD Der blev en rigtig god tegning af to der krammede og en masse andre ting :D Men har snart ikke mere plads i alt mulig hæftet så må få skaffet mig et til xDDD :P

På bygger sprang jeg lidt med Bluie og tog hjem derefter xD Bluie sprang en halv meter :O Dygtig dyr xD

I går fik tre af vores hankaniner besøg af hunner :D Det er det tidligere byggerbarn Kamillas kaniner som har fået lov til det :) De skal bo hos dem indtil i morgen hvor de kommer hjem xD.  Bluie og hendes venner skal måske også have besøg af en hankanin oO Stoooore sager xDDDD

Vi har besluttet os for at holde overnatning på lørdag hos mig :P Det skulle være lørdag for så slap Simone for at møde psykopaten og blive slået ihjel som hun sagde xDDD

Jeg slutter med et lille slags digt xD

Du er ikke alene
Vi står sammen
Jeg bliver ved din side, du ved
at jeg tager din hånd

Når det bliver koldt
Og det alt føles forbi
Der ingen steder at gå hen, du ved
at jeg ikke giver op

Så langt herfra
Jeg ville ønske du var her
Din stemme er langt borte
den forsvinder måske helt

Før dørerne lukkes
Og det sakker mod enden
Med dig ved min side
Jeg vil kæmpe og vinde

...Lyder det bekendt xD? Så er det fordi at det kommer af Avril Lavignes Keep holding on xD Jeg er blevet herre glad for den sang :P


MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar