Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 27. april 2011

Greeeeen day xD


Har lige købt en Green Day cd fra Stereo Studio xD Den korstede kun en 50'er :O Og det var endda deres nyeste fra 2009 eller sådan xD Har hørt det hele :P Det er ret... specielt må man sige xD Både lidt originalt med blide startintroer og så pludselig BANG! går sangen i gang, også noget helt nyt som en slags... hmm lallemusik!? Noget der i hvert fald minder mig om polka og Sweiz oO? xD

Men ja det er ret godt da xD Skal nok bare lidt først vænne mig til introerne hvor forsangerens stemme er redigieret meeeget lav og radioagtig oO xD

Aprospros Green Days forsanger så ser han da lidt speciel ud ham Billie Joe Armstrong .. xD Enten det eller også er han god til at lave ansigtsudtryk der får ham til at se helt vildt anderledes ud xD Også er der jo også rygtet (hvor pinligt at være kendt også have den mindste pony :S) Men han synger da meget godt :) Det synes jeg i hvert fald xDDDDD Og ser heller ikke helt værst ud når han altså ikke har det der hashryger look i øjnene, laver fjollebillede eller har hvidt hår :S FØJ xD

På google da jeg søgte i billeder og bare helt tilfældigt skrev Billie var hans navn det første der kom op oO Jeg har altså ikke søgt på det før så det må være fordi mange søger billeder af ham xD Ellers hvad :O xD
Bandet Green Day er jo faktisk også ret gammelt :O Det har været der siden 1990'erne :S De startede da Billie var 15 og nu er han vist 30... Tro ikke jeg er en terper... jeg læste det i Vi Unge-blad xDDD
Den første sang på albummet lyder mest som et godt engelsk digt hvis man kun læser teksten og hvis man hører den lyder det som om man hører gammel radio :O Sjovt hvordan musik kan gøre forskellen xD

Nå men har også bestilt Avrils nyeste album :D Det var udsolgt :/ Dumme fans! :(Selvom jeg måske også er en xD :P (hahah xD sagde lige fuck mig selv xDDDD) Gad vide hvordan det lyder :)? Man kan jo altid blive overrasket xD

Ej ... der et sted i en af sangene hvor de/Billie synger meget normal rock aktigt også lige pludselig så ... AW! :O Det lyder virkelig som om han skriger over et eller andet... måske trådte han på en torn uden sko på... eller en hamster bed ham ... eller måske var det bare meningen xDDDD (tror mest på den sidste men kunne jo være sjovt hvis det ved ... :P)

Jeg er blevet helt optaget af Datter af Midnat igen :O Det er altså ikke godt :S Eller er det!? (Til alle jer der ikke ved det er, så er det en serie jeg har lavet for noget tid siden som jeg var meget optaget af xD) Hmmmmmmm.... jeg har i hvert fald tegnet den samme hændelse på to forskellíge tegninger også har jeg igen fået udtænkt hvordan jeg fører historien videre xD Det kan være Storm dør :O Men så er det meeeeeget langt henne

Og btw. FUCK DIG SIMONE! Du har ødelagt en af de gode scener i min serie mann :S Bare fordi at pony skulle bruges til ... du-ved-nok ... du har gjordt scenen misforståelig ... især for Agnes xDDD!

Bluien var ude og gå frit, jeg holdte en nutted kaninunge der desværre er en dreng (som jeg kalder Domino fordi den har et tofarvet hoved :))

Og jeg har faktisk nydt tysktimerne to dage i træk :O
Vi så film xD Dog tysk film men jeg synes da ikke det er noget problem... når du kommer ind i historien og læser underteksterne genere det fremmede elller halvfremmede sprog dig ikke ... filmen hedder Knallhart ... og hovedpersonen hedder Michael ... lyder både som den engelske måde altså Michael like MJ også den tyske som wierdoen lærte os: Mi - sch-a-él så det kan godt genere lidt... men han bliver mest kaldt ved sit efternavn, Polishka eller noget i den stil xD
Det er faktisk ret nedern at vi måske ikke skal have tysk i morgen :/ Vi mangler kun 19-20 minutter af filmen men selvfølgelig vil Anita bruge den til at tale disposition med fire elever... som ikke er mig xD Også skal vi andre bare sidde og reperere >:/



BG er også blevet offer for min Datter af Midnat vanvid xD Har tegnet í den om serien og skrevet om serien og.. ja det var det xD ... Der er faktisk ikke sket så meget med BG endnu oO Det gik hurtigere med Alt-muligt-hæftet... måske er det fordi jeg ikke ved hvad jeg skal tegne/skrive for jeg vil gerne tegne udfordrernde mennesker men.... hvad skal de lave? skal de stå? skal de sidde? Jeg har kun tegnet teenager-børn endnu og det tror jeg fortsætter med xD ikke BABYER Agnes! >:]

"Sing us a song of the Century,
That's louder than bombs and eternity,
The era of static and contraband.
              That's leading us to the promised land,
 Den lille poeter Billie Joe Armstrong xD                                    Tell us a story that's by candlelight,
Waging a war and losing the fight.
They're playing the song of the Century,
Of panic and promise and prosperity.
Tell me a story into that goodnight
Sing us a song for me"
Tushé xD




MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar