Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 12. april 2011

Brune Brune :P

Red en hest der hed Brune i går xD Det var meget sjovt for han var brun oO xDDD
Vi havde dog lidt problemer med at finde ham i starten fordi da vi gik ind i hans boks var det den nye hest der kunne springe S der stod der... og vi vidste jo ikke at det var den så jeg blev helt forbavset da jeg så hvor høj den hest jeg skulle ride var :O Den var højere end mig... over RYGGEN :S Men en  af de søde piger på gangen sagde at Brune boede to bokse længere henne så jeg kunne lægge stille og roligt dækkenet på igen og gå hen til ham...

men det viste sig at være tre bokse henne fordi da jeg var ved at gå ind til den to bokse henne sagde en at det var næste gang så jeg gik så han til den næste ... Red stod der på døren, men det var Brune der var derinde... i forhold til den nye virkede han ikke særlig høj :)

Han var hel brun uden aftegn og sød at strigle og sådan... han havde også dækken på så jeg blev i tvivl om han skulle have skrittræppe på så jeg valgte at lade vær, men så skulle han selvfølgelig have et xD Typisk :P?

Men Brune var sød at ride :) Da jeg var lidt nervøs i starten gik han ret stærkt i starten men så snart jeg ligesom fandt rytmen gik det bedre xD og for første gang red jeg som en af de forreste :O Normalt rider jeg tættest på midten eller bagerst xD Men her var jeg altså fjerde forrest :D

Brune gik godt frem så i forhold til Gadget brugte jeg mere energi på at holde ham tilbage xDDD Vi red også frit i nedsidning men der fik Brune godt nok fart på :O Og jeg bumpede helt vildt :S For han trav mindede en del om Gneistis xD Hoppende ... :P Men så lavede jeg bare hele tiden cirkelvolter for at få ham ned i kortere trav og det okay selvom det stadig gik stærkt :)

Da vi så skulle galoppere red jeg også som en af de store :O Endnu en ting jeg aldrig har prøvet hvis jeg altså ikke lige var med på et hængende hår som sidste nævnte :P Her blev jeg nævnt som nummer tre :O Brune havde en virkelig vuggende hoppe galop og med godt fart på og jeg blev næsten nødt til at lave cirkelvolter igen xD Og det gik faktisk oO Gosha klarer det nærmest aldrig xD

Han gik nogengange forkert men så efter nogle galopanspring gik han så rigtigt igen :D Han var en sød hest :)! Ham vil jeg godt ride igen xD Meeen så skal jeg bare lige vænne mig til hans gangarter :P

I dag skal vi i skoven med Cecilie :D Håber det bliver godt :) Det bliver det nok især fordi hun skal ride lille Tyssebær xDDD

Skal møde sent i dag så det er jo altid godt :P Eller hvad xD? Hvis jeg ikke mødte sent og havde de samme antal timer som vi har i dag fik jeg fri klokken 11:25 oO Nu må jeg nøjes med 12:50 xDD :P

Prøvede at tegne Avril i BG xD Den blev bare rigtig griiiim :S xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar