Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 1. maj 2011

Nananananna hes gonna start a fight

Tja xD Hører PINK! såeee gæt selv resten xD

Har ikke været på længe og skrive :/ Beklager
Men har noget til jer her xD
Agnes bad (host tvang mig) på msn og spamme hende xD
"Bowiefreak" er Agnes og "Tøffe" det er så mig xD :P

Fredag den 29 klokken 17:24:
Bowiefreak sagde : Du har fødselsdag samme dag som Jack Nicholson ;:
Tillykke med det, lol!
Og tja, bare random knowledge, fra mig til dig.

Søndag den 1. klokken 15:32:
Tøffe sagde: virkelig ej noget lort
bare lidt
kun en lille smule

det er da lidt creepy
at jeg har det samme dag som
...stirre trolden

kan man kalde ham det
jeg det kan man så nu
det er vel i orden
ja det er det
det bestemmer jeg
du må lige skrive om jeg er god til det her!
når du altså kommer hjem

bwaaaa
jeg har næsten ikke været på
det dør du af xD
gør du ikke oO
jo det gør du
xD
for sygt
xD
du dør
du dør
du dør

du dør ftw
jeg skal skrive disp :/
gider ikke
gider virkelig ikke
har allerede skrevet en
men kan ikke vælge
af to emner
så skriver to
eller prøver på det
når jeg altså finder tid væk fra det her xD
som jeg ikke gør lige foreløbig xD
hahhaha xD

Klokken 15:39:
  så er jeg færdi
*g
det gik stærkt
host not
jeg var f*****king langsom
langsomme skid xD



jeg taler til mig selv oO
Men du ville få spam så det får du xD
hahahah xD
tag den menneske xD
tror jeg ville skrive dette ind på bloggen xD
mangler noget random xD
og det her er helt klart random xD

så bagefter vil jeg sætte mig ind og tegne
igen xD
har tegnet hele dagen xD
når jeg altså ikke har kigget fjernsyn
eller skrevet disposition xD
det er utroligt vi skal op i tre eksamer i træk

Men vi kender jo rutinen xD
i hvert fald i de tre
Så det bliver nok ikke noget problem xD
og hvis det gør har mig og Simone jo også en ekstra chance næste år xD
det har du bare ikke xD
fryd



Tja det var så det xD
Har været helt vild efter at tegne i dag xD
Og ikke lave lektier xD
Hhahahahahah op i røven med engelsk så ville jeg hellere tenge xDDDD
Og kun Datter af Midnat
Gal jeg er blevet bidt af det :S :D
Jeg kan ikke lade vær :] Det er så sjovt at skrive/tegne/tjekke og sådan :)
Og nu kan i det mindste finde ud af tegne mennesker xD

Der er mange flere men de er ikke scannet ind endnu xD

Hører polka musik oO
Kommer til at tænke på da mig og Simone paroderede
Micheal Jacksons musikvideo xD Der var ingen lyd også da de dansede sang jeg polkaen oO xD Det var herre grinern :P

Uh uh uh HAMSTERMUSIK :D Den fra Robin Hood hvis i ikke ved hvad taler om xD
Det er utroligt hvad man finder på sin gamle leopard computer xD Og selv efter jeg har smidt alt ud jeg ikke ville have mere xD :P

Det var også sådan det hele med Datter af Midnat begyndte :)...
Jeg sad og rydede op på commen også fandt jeg mappen "datter af midnat" og fik pludselig lyst til at se en af afsnittene igen xD Da jeg så igen derind var jeg begyndt med at skrive kapitler i word til serien :O Også fordi jeg ikke havde andet at lave tjekkede jeg det xD Også jaaaa.... efter det ved vi godt hvad skete xDDDD

Hvis i vil være ligeså heldige som mig (eller uheldige i vælger selv) så ryd ikke op på din com hvis du ikke bruger den dagligt også tjek den efter noget tid... Du finder de sejeste ting xD (og nogle mindre seje :/ xD)

På begge mine to små commer har jeg kun TRE fulde album oO xD Resten af bare njjaaaa den sang kan jeg li' den kan jeg ikke osv. xD Det er både lidt mærkeligt og sejt xD Green Day og Avril er specielle :D <3

Hahahahah xD "Or Maybe I am faggot America, Im not a bullet of rednet kachenda " sådan skal de siges :P !!!! Udover jeg ikke forstod hvad de sidste ord var så der gættede jeg bare xD Det er sjovt det lige skulle komme for jeg har lige skrevet en engelsk disposition om homoer xDDDDD hahahahahah xD Også kommer Billie og siger det her!? Timin' wha? xD Green Day rammer plet igen XDDDD


Det er egentlig lidt sjovt at se på hvilke sange der står i ukendt kunstner xD Både Train, Cecilie Dion, Elvis, Jason Mraz, Pink og Italio Brothers står som ukendte kunstnere på min com oO? WTF? Elvis er da ikke ukendt! Dumme com med leopard overtræk xDHahahah lallesang for sygt xD Der er to lallesange jeg ikke kan få nok af xD ! I hvert fald ikke lige nu xD Og de er begge lavet af the Cartoons :P Den ene er Dooodah (Som har samme navn som den hest jeg vandt mit første stævne på :D) også Diddeley eller hvad den nu hedder xD Det er heldigt jeg har dem har på commen for jeg kan simpelthen ikke finde ud af at hente dem igen oO

Så film i går xD En gammel 1980'er ungdomsfilm og fem børn på min alder (måske lige mere 16-17 end 15-16 men okay xD) som alle sammen sad efter xD

Der er som sagt fem elever der sidder efter: Brian der er klog men skammer sig over sin dårlige karakter i formning, John som er ungdomskriminel, Alison som er helt ude hvor hun ikke kan bunde, en dreng jeg ikke kan huske hvad hedder som elsker sport men har en alt for krævende far også  en pige som jeg sjovt nok heller ikke kan huske hvad hedder :/ som er en lille "prinsesse" De starter som fjender med som de 8 timer de er tvunget til at være sammen lærer de hinanden så godt at kende at de bliver venner... xD

Jeg har skrevet en del i dette indlæg hva' xD?

Og jeg er ikke færdig endnu xD
Jeg vil i hvert fald ikke stoppe endnu xD :P
Selvom jeg ikke har så meget mere at skrive om :/
Måske skulle jeg bare stoppe nu ...
Men vil ikke
Vil ikke ikke ikke ikke
Måske skulle jeg bare skrive sangtekster af
Ja det gør jeg

Makes me that much stronger
Makes me work a little bit harder
Makes me that much wiser
Thank for making me
FIGHTER

Im blue dabedee dabedaay abedeee abeday

I get wings to fly ohhh... IM ALIVE

I spread wing out
And learn how to fly
I tooke what it takes
Till I touch the sky I
Make a wish
Take a change
Make a change
And breakaway

Stamp on the ground
Jump, jump, jump, jump
Move it all around
Jump it all around

I'll be your dream
I'll be your wish
I'll be your fantasy
I'll be your hope
I'll be your love
Be everything thats you need

Cause I cautching on a new begining
Her reason for living
Her deep her meaning yeah

I wanna stand with you on the mountain
I wanna bath with you in the sea
I wanna lay like this forever
Until the sky falls down on me

You raise me up
So I can stand a mountains
You raise me up
To walk or storm we seems
I am strong
When I am on your shoulders
You raise me up
To more then I can be...

Så nu gider jeg ikke det mere xD

Har fået lov til at blive på byggeren noget længere :D Men har fået nye mere udfordrerne pligter så xD Som at skrive kanin-, staldarbejde- og rideliste hver uge og at holde styr på hvor redskaberne er og sådan xD
Det var det xD
Det må i nøjes med xD 






She stears on U to the end xDDDDD Elsk på hende :D <33 ellers dør du i morgen >:]

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar