Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 7. maj 2011

Så mange idéer ....

Der er en der godt kan lide min Jagten på Lykke serie :O Hun vil have en anden sæson :S
Fuck!
Det er jo godt men ... har så mange projekter i mit hoved lige nu :O
Både det med at skrive videre på Datter af Midnat... (er kun nået til 4-5 afsnits kapitel xD), Min Know your Enemy video (skal bare lave! Please virk...!) også nu også videre skrivning på Jagten på Lykke :O
Og hvis der skal være en anden sæson hvad skal den så handle om :O Claires arbejde med Lucky var en mulighed... men hvad med Mulle? Ser hun ham igen? Hvad med stutteriet i Austrailien!? Vent har det... hun er blevet inviteret ned til Mulles fars stutteri noget tid efter men mens hun er dernede er stutteriet ved at gå til grunde og en svindler viser sig på gården... Hvad skal Mulle og hans far gøre for at redde gården? Kan Claire hjælpe? Er der stadig noget imellem Claire og Mulle? SKAL BARE HUSKE DET HER!!!!

Nu bruger jeg lige bloggen som min personlige tænkebase okay xD?

Til Datter af Midnat skal jeg først igennem første sæson. Har 23 afsnit af den sæson også at omskrive den til tekst hvor der også godt må være detaljer og flere hændelser der måske ikke være med i selve videoserien... og efter det har jeg også startet på en anden sæson som jeg nu vil skrive helt om til word sider og måske lave en tredje sæson eller putte de idéer fra tredje sæson over i anden sæson, slutningen....

Storm slutter med at komme over på Lolland men Tobias' hævn er ikke slut endnu. Vi opdager han er noget helt specielt. Han kan skade Storm uden at være i nærheden af ham! Tobias er i virkeligheden tvilling med pigen Naia som Storm tilfældigvis finder i skoven efter hun er stukket af hjemmefra. Tobias og Naia deler sammen overnatturlige evne til at kunne se igennem hinanden... og skade folk igennem hinanden... Og det gør Tobias... Samtidig vender de onde drømme tilbage til Storm og så småt finder han ud af hvad Naia er... og hvad der er ved at ske ham. Han smider Naia ud af gården fordi han er så skrækkenslagen over nyheden, men det er for sent. Tobias har vokset sig så stærk at Naia ikke kan stoppe ham! Han er blevet selvkørende og overtager alle sjæle på den lille gård på vej mod Storm svage sind mens Naia desperat prøver at komme tilbage for at advare Storm over alle de forfærdelige ting hun oplever Tobias gør!



Min video... Introen hm.... vi starter med at se noget fra Hævnen... Christian står højt oppe på den der bygning... hænderne ude til siden... lidt slowmotion effekt... intet musik endnu... Så ser vi min bedste fjende hvor Alf står med Samsung og forklarer at de begge har mistet deres bedste ven også midt i det går vi hen til det sted hvor at Toke brækker halsen på kaninen... Så kommer der lidt tekst vi ser måske hvordan alle puffer til Alf, hvordan Erik han peger med noia i øjnene på Silverhielm og hvordan Christian slår Sofus... tja den sidste del af introen har jeg ikke så meget på plads... indtil det med kaninen synes jeg lyder godt :D Resten skal finpudses ... en del xD
Det irriterer mig vi ikke bare har ferie nu :/ Så kunne jeg meget mere af dagen på mine projekter xD Nu har vi samtidig en kristendomsopgave og nogle engelsk dispositioner hvor jeg skal kunne lave den ene færdig til den 15. maj og FUCK det er der jo faktisk ikke lang tid til :O FML!!!!

If I have to die ... Its now!!!
Kun en skriftlig eksamen tilbage også tre mundtlige :O OG imellem dem så et fremmedsprog :S Med min grammatik bliver det nok et helvede :S

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar