Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 1. maj 2011

Picture parade :)

I vil blive kvalt i en klam våd snotklud - hahaha xD TVet laver gæk med os :P

Har lige lyst til at vise nogle billeder xD
Avril Lavigne - den sorte engel xDDD

Billie Joe Armstrong når han laver han laver mærkeligt ansigt xD (bare lidt :P)


Min kanin jager sin snor xD


Fisk oO


En af de eneste gange jeg var dullet op xD

Grrrr... jeg banker dig med min paraply hvis du synes om det ovenover xD Ps. se lige min ben stilling oO xD


Hahahaha xD tager billeder ad hinanden :P Tosché xDDDD


If eyes could kill ... I was dead when I took this picture xDDDDD


The popular bee picture :D Mit mest heldige billede nogensinde :)

Så til sidst Look a like xD

Synes i ikke jeg ligner bare liiidt med make upen :P

Og så til den næste ( som er lidt bedre xD) har vi ikke nogenlunde det samme dræberblik xD


(Har lige opdateret billederne hvis i bliver forvirrede mennesker xD)

Hahahah xD bare lidt held i hvilken jeg har valgt som mest-hørte-ehm... glem det :S Sjovt tilfælde det var det jeg ville sige hej xDDDD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar