Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 3. maj 2011

Hr. og fru surensen

Tredje eksamen er nu slut xD Den var kedelig :/ Nåede at læse alt i læseteksten før tiden løb ud og tror det gik okay i begge ting. Vi havde også diktat og denne gang talte Anita højt og tydeligt så ALLE kunne hører. DELIGT!

Vi fik rigtigt tideligt fri = halv eleve :O
Var på byggeren og tage billeder af Simone og Gneisti :)
Vi gik også og græssede med alle fire heste xD Det var hyggeligt :)
De skal til at græsse ind så de ikke får dårlig mave på sommerlejren :/ xD
Gneisti kunne ikke forstå hvorfor han ikke kom ud som en af de første oO
Han travede rundt i løsdriften helt fortvivlet.
Men han faldt hurtigt til ro igen xD
Da det så var Gneisti og Prides tur så var Tyson helt fortvivlet... :(
Han tog hovedet ud og vrinskede sagte til os :S
Stakkels lille tykke pony xD



Til ridning red jeg igen Brune :) Det regnede :/ I starten i hvert fald xD
Så jeg striglede indendørs... Startede på gangen men det kom jeg hurtigt fra :S xD
Ridetimen gik fint :) Brunes trav var mere forfærdelig at sidde i end jeg husker ><
Vi red kvadrille. Red ved siden af Monique og hendes rytter Marija (eller noget i den stil, har glemt hendes navn  xD)
Hahaha jeg kaldte Brune og Monique for Hr. og Fru Surensen :P De var slet ikke glade for at trave ved siden af hinanden :S xD
Galopen gik godt og den holdt længe :D Bedre end jeg husker :) Meget ros :D
Fik McD mad selvom jeg var imod det :S Fik en hamburger menu med to af de små burgere i og jeg er STADIGVÆK ikke mæt :( Men heller ikke rigtig sulten mere xD

Min Datter af Midnat feber er ved at forsvinde :O! Det må den ikke! Bliv! Jeg er lige kommet så godt i gang igen xD Er nået til kapitel 6 :D Som er hen imod slutningen af afsnit 4 og starten af afsnit 5. Der er allerede nu 2 kapitler mere end der er afsnit xD :P Men der kommer nok maaange flere xD Nu hvor jeg også skriver fra mange andre i historiens synspunkt end kun hovedpersonens... STORMS xD



Sjovt navn ikke xD? Det var det første jeg fandt på :P Han har heddet det i snart et år nu xD Hovedpersonen :P Storm Hval ... virkelig fantasifuld eller xD? Der er også Tobias... the bad guy :P Han hedder ligenu Tobias Daniell... må finde et bedre efternavn oO :P

Inden jeg begyndte på Datter af Midnat igen så var jeg ved at starte en anden historie... om en dreng der er trilling og hans passion for hunde. Han skal hedde Kalle... Kalle Lund. Har skrevet en smule... meget lidt xD Hans brødre hedder Mathias (hahahaha xD) og Andreas ... Mathias, Andreas og Kalle Lund ... eller som deres kælenavne Matti, Lund og Lesler xDDDDD

Det var derfor at jeg synes det var så sjovt at personen der var hovedperson i novellen skulle hedde Mathias xD :P

Hahaha xD Marinas playfield down under xD

Ræk dine arme frem
Put dem om mig
Jeg har så meget brug for det
Brug for din nærhed
Mit hoved er en stor rod
Kan ikke finde rundt
Så tåget, så forvirrende
Alle hader mig
    Undtagen dig 
Giv mig et kram
Lad det vare evigt
Jeg har så meget brug for det
Brug for at vide du er her for mig
Har lige fundet på det :P

            Er det her livet?  
 For så vil jeg hellere dø!
             
"I am a little girl with horseshoes and handgranates, I be so restless in Murder City. I hear music in radio, see film in the stereo. I have 21 guns and know my enemy. I have restless heart syndrome so its my Last day on earth" -  Green day/21st century breakdown mix

Døden er nær
Døden er fjern
Døren ligger i din hånd

Abeu.....................................................................
Abeu.................................................
Abeu..............................................................
The Best sound ever
Ever, ever ,ever
Min kedsomhedslyd

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar