Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 7. maj 2011

Lørdagshygge

Sidste indlæg var nedern :/
Havde travlt :/
Nå men jeg har god tid nu xD

I går så vi min bedste fjende :D Har lavet resume nogle indlæg længere nede xD Den var god :D Men man kunne virkelig blive irriteret over at herre mange havde grydehår :O! Tja ... måske ikke irriteret måske bare lidt... provokeret, desorienteret ... argh jeg kan ikke finde et ordentlig ord!
Bare lidt .... ej hvorfor har de hår!?
Men okay jeg skal ikke snakke xD Hvem er det der kun kan finde ud af at tegne langhårede drenge ... så de altså bliver pæne xDDD
Min far drillede mig hele tiden :/ Efter en scene fra filmen :S
Han tog bare den stakkels kanin op og brækkede dens nakke ... Jeg råbte bare "EJ!" og sad med åben mund... det var da SKIDESYND! men også lidt komisk ... synes de andre i selvskabet -.-



Fik også snakket med Cille og Dicle om den i dag xD De var også nede og fodre :) Selvom det skyndede herre meget >< men jaså jeg tog mit eget tempo xD
Nanoks grime var ødelagt oO Så han fik en ny på xD
Hestene kom ud i cirka en time mens vi lavede arbejde :) Også fik vi en is xD

Også stod det ellers på geografi læsning :/ Det var lidt nedern...
Men der var heldigvis saltede mandler :D!! = yndlingssnack no. 1!!!!
Spiste tre potioner oO xD Og læste på liv og løs! og tænkte

Har en herre god idé til en film... total projekt xD
Det er om vold og mobning hos unge... total mig for tiden xD
Elsk på Ondskab, Min bedste fjende og også lidt Hævnen :D <33
Vil bruge klip fra de film og sætte det sammen så det både bliver seriøst og sjovt at lave :)
Skal bruge Green Days sang "know your enemy" Fordi den handler jo om man overhovedet kender sin egen indre styrke med vold og alt det... også den rytme der er i trommerne... perfekt sang mann :D
Har allerede lidt af en intro... :)

Nå men det gik da med geografien xD
Fik afvide at min cd var kommet :D! Min Avril Lavigne cd! ENDELIG MANN :D <333
Sidder og hører den ligenu ;)
Kørte ned i Stereo Studio og hentede den :P Og fik også lige købt nogle flere dvd gysere samtidig :P
Vi må snart holde overnatning igen xD Har alt for mange gysere oO Og jeg gider ikke se de alene xD


Tror måske at min filmsmag er ved at ændrer sig lidt oO
Fra gysere over i også lidt barske ungdomsfilm xD
Blev også fascineret af Knallhart... selvom den er tysk :P
Dem tror jeg faktisk godt jeg tør se alene xD Selvom jeg måske for mareridt om kaniner oO
But I dont think so... xDDDD

Har så også været over hos min farmor... total hygge med pistacekage og terningsspil xD
Hahahahahaha min farmor var helt vildt... She is a SERIAL KILLER with cubes xD Slog både Nana og min far ud i en ruf i første spil oO Og mig for sygt i anden :S Jeg vil ikke sidde ved siden af hende! >:( xD

Har tegnet en herre flot tegning af Avril :D Så efter cd'en cover :D Er herre stolt! Jeg dræber den der ødelægger den for sygt >:] Im psykoooooo

Har fået mit nye underlag til Nokke :D Har tænkt mig at tage det med ned i morgen så han kan få det på hans sadel :D He being a prince 4-real :´)

To nye cd'er :D Sidder med dem begge to :) Elsker dem :D Selvom jeg ikke har hørt det nye helt færdig endnu xD Im on my way :P

Tror ikke der er så meget mere :P Vil fortsætte med at stene foran skærmen indtil vi skal spise xDDDDD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar