Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 30. maj 2011

Alfe Alfe Alfe xD

Jeg er virkelig afhængig :O
Var en torsdag hvor jeg var helt oppe og køre xD
Også skulle min farmor lige nævne navnet Alf :O Stupiest thing in the world
Blev hyber xD Ligesom dengang med Saw musikken xDDDDD
Jeg hoppede rundt og sagde "Alfe Alfe Alfe" xDDD Fuck det må have set ud ad helvede til :S xD
Inde min hjerne gik kun: Min bedste fjende, Alf, Ballet, Alf gik til ballet, Piruetter, Alf lavede piruetter, Alf, Alf, Alf, Alf...

Yeah jeg ved det :S xDDDD

Er det kun mig der synes er han er nutted :O!

Nana synes han er grim :S
Så slem er han da heller ikke :S
Kun når han smiler overdrevet xD
Han er nutted med grydehår! xD
Eller er det kun mig der synes det igen oO
Er jeg en wierdo
Im a creep Im a WIEEEERDO
xD
Wierdo sangen FTW :P

Helt seriøst jeg mener det :O
Jeg synes han er nutted :S
Og jeg er normalt ikke til at sige nogle er nutted xD
I skulle vide hvor meget Agnes har kæmpet for at få mig til at sige hvem jeg synes
er pæne/nuttede xD
Here we go Agnes
Han er NUTTED

Ligesom ham her xD
Når han altså er nedtryk :) Ellers er han bare syg i hovedet oO xD


= nedtrykt


= syg i hovedet xD

Tja han er god til sin rolle :P
Hans rolle er også lidt psykopatisk xD
Vil sprænge en bil i luften :O

Vil have HOLD OM MIG IND :S xDDD
En ny film jeg har fået købt :D
Den er god :D
Bare barsk på en anden måde end Hævnen, Ondskaben og Min bedste fjende :O
Det er en bestemt hændelse der ødelægger fire personers tilværelse
Vi hører om hende der sætter det hele i gang, hende der bliver offer, ham der udfører hændelsen og en medvirkende dreng der holder pigen. 
Virkelig god historie om hvordan en lidt egoistisk hændelse i form af at lyve overfor en person kan ende helt galt = offeret gør selvmord til sidst :O

Den er beskyttet :S Jeg vil have den ind på computeren så jeg kan lave flere KYE videoer med den på rollelisten xDDDD
Har allerede en ide om at lave en video KUN med den xD 
Også en hvor det er kærlighed der er i centrum :P 
Er også i gang med en KYE video hvor jeg indspiller min stemme efter en historie jeg har skrevet og finde klippene til xD 
Den har jeg døbt efter endnu en Green day sang xD ... Christians inferno :P
Det passer meget godt for hovedrollen i Hævnen hedder også Christian XDDDD 

Og nej jeg pjækker ikke xD
Har læseferie :P
Havde sidste skoledag i sidste uge xD
Det var grinern at kaste barberskum :P
Udover at jeg var total desorienteret i starten xD
Vidste ikke hvem jeg skulle gå efter xDDDDD
Ville ikke tage dem fra klassen
De kastede bare på hinanden oO
Så jeg løb bare efter nogle tilfældige drenge xD
Kunne bare ikke ramme oO
En af dem stoppede på et tidspunkt

Lille dumme dreng = Hah! Du kan ikke ramme
<jeg løber hen og giver ham en ordentligt omgang>
Mig = Nå det kunne jeg ikke
<drengen bliver tavs>
<en anden dreng prikker mig på skulderen>
<jeg reagere ved at vende mig om og sprøjte ham til med skum>
<drengen står overrasket>
Mig = Det var din egen skyld!
Dreng = Det var det så ikke
<jeg går lidt væk>
Lille dumme dreng = Ej jeg ved ikke om det er en dreng eller pige
<jeg vender mig om>
Mig = Hvem?
Lille dumme dreng = Dig?
Mig = Nåååårh jeg er en pige
<den lille dumme dreng nikker>
<jeg går lidt væk da igen hører deres stemmer>
Lille dumme dreng = Ej hende der... hun er herre farlig
Dreng = Hun jager bare en
<jeg går forbi en dreng der ser helt vildt bange ud men gør ikke noget>
<jeg går over og giver dåsen til Agnes>

Haahhahahaha xD Hun er faaaarlig :P Dangerous MARINA XDDDD

Fik selv barberskum i øjnene tre gange :O Min dåse løb tør hurtigt og havde kun en med :/ Nedern! Men fandt så i stedet noget på jorden xD Der er lige en anden hændelse til :P

<Mille går hen imod mig med barberskum på hænderne>
Mig = Nej din lille mide gå væk
<jeg bakker uden at opdage at Peter står bag mig>
<ham smasker mig ind i barberskum i hele ansigtet og hiver min paryk af>
Mig = mine øjne mine øjne

Heldigvis havde jeg Nanas kappe som håndklæde xD Dumme Peter >:( Kan du ikke se jeg bakker væk fra farlig 4. klasser xD :P

Mikkeline blev brugt som håndklæde xD Havde ikke mere barberskum og havde brug for at tørre min hænder xD

Havde heller ikke nok karameller oO Kastede for mange i starten xD Kom til at kaste nogle lige ind i ryggen på Nick :S xD Jeg kaster handi men der var vist meget kraft på det slag :S

Mig = Ej jeg kom til at kaste karameller lige i ryggen på Nick
Nick = Ja det gjorde du! Og det gjorde herre nas!
<Agnes og Simone griner>

Bagefter tog vi på bakken xD Sjovt nok men dårligt vejr og fik det dårligt :/
Mig og Agnes var oppe i vandrutshebanen da det begyndte at regne :O Så vi blev dobbelt våde xD
Men kjole blev helt hvid igen xD Efter barberskumskampen :P
Kom derud klokken 14:30 og kom hjem igen klokken 18:00 xD

Tja korte træk efter de mange dage :P
Nu vil jeg tegne lidt og vente på at Agnes svarer på sms xD
 
MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar