Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 31. maj 2011

VREDE!!!

Jeg er dum! Jeg er dum dum dum dum DUM
Jeg skulle have taget Akoyaen med herover :S
Jeg savner KYE Jeg savner at lave videoer Jeg savner at se på stilbilleder Jeg savner alle de ting der selfølgelig kun ligger på Akoyaen :S
Dumme mig >:(
Dræb mig!
En eller anden!
Jeg vil have min computer!!!
Men den ligger i den anden ende af Ballerup :O
:´((((

Hvad kan jeg ellers lave ... Jeg tror så jeg vil ryde alt mit lort fra leoparden over på nogle cd'er også tage lidt billeder med kameraet xDDD

SKAL BARE HUSKE AKOYAEN I MORGEN!!!
Har brug for KYE ! Og Livet uden dig! (Ny serie) Og Min bedste fjende (Stilbilleder mest xD) Og Hævnen (også stilbilleder) Og musikken derpå!

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar