Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 29. maj 2011

English for stupid gramma girl: Dogs

Hey again
Now Im here again :D
Are you happy ;)?
I am... a liiiittle :P
I should pratice a little bit here :/
I have a exam here on Wednesday :O
Today my opinion subject is about dogs xD

Dog ehm... they are cute... somethimes
Some dogs its just ugly xD like pubs :S
They have to pigly like noses xD
Dog is a the mens best friend... yeah thats right
Sometimes to much
I know a dog ... Its a little bit stupid xD
Running into doors and other stupid stuff :P
But some dogs are smart enogh xD
Collies are cute :D
Also Huskys :D
If I should have a dog its may be a Husky xD
Huskys are so cute ... especially when they are puppies :D FTW
But you should be tenderness and they need a looooot of motion :/
Maybe a golden retiever are better xD
Or a border collie :O They are beautyful :D But need also motion but what ever
They are strong and hunting sheeps xD
Its good right?
And so can my dog give me the mood to be fit maybe :P
Maybe or maybe not xD
Hmmmm chiuaua... Cute sometimes
If they are pink they are ugly
They have a too high voice
To small
But if they are floffy they are a little bit cute :)



I dont like to written more about dog xD
Sorry humans :P

See'ya later xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar