Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 8. maj 2011

oO

Jeg har godt nok ikke lavet mange indlæg her i maj :O Der står dette er mit tiende :S Men okay vi er også kun på den ottende dag i maj men det er stadig helt vildt underligt når man ser det fra det andre måneder :S

Februar = 35
Første måned som jeg jo startede hen mod slutningen på så det var ret godt gået :)
Men skal bare ikke kigge tilbage på dem fordi noget af det er slet ikke til at læse :S
På grund af de tema skift jeg lavet :/

Marts = 46
REKORD! xD Har skrevet en del små i weekenderne og har haft en masse at skrive om når jeg har været til knallertweekend så jeg har hele tiden holdt mig igen med skrive redskabet xD Hvis i forstår hvad jeg mener... nå ligemeget! Gammel udtryk I knooooooow

April = 30
Tja okay :) Ikke så mange faktisk :/ Nok fordi jeg har glemt det... haft andet at lave ... sådan noget  ><

Maj = 10
Kun 10 indtil videre :O Altså med denne her xD

Keder mig :/ Skal afsted om 25 minutter cirka :/ Tror jeg vil lave den leg igen med sangene xD Nu har jeg jo fået nogle flere sange jeg kan gøre det med xD Jeg gør det kun denne gang med første ord i selve sangen for så kan der kommer flere sange med :P...

"It Black you hvis if I hey! I when remember dadey do.  Everybody could noone..  Baya Baya! Desperate.. I've so sing lala .. Do she? After I there sommer look. Still the borning you...  I modo, I... I ... All don't  you..."

GRIMT! xDDDD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar