Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 8. maj 2011

Når man tror man ved bedst

Jeg er igang med min Know Your Enemy .... kalder de KYE projektet xD hahahahaha :P Det kan godt lyde som Kaj :D Nå men tilbage til min histore :P ...

Lånte de tre film fra min far og fandt ud af hvordan jeg skulle gøre... hentede videoerne ned men der stod et underligt ... noget ... bagefter... VOC eller sådan noget... Jeg troede ikke at movie maker ville tage det så tog det ind i et konverter program og valgte nogle små klip at konvertere ... men hver gang at den næsten var færdig gik programment ned så den ødelagde filerne >< så prøver jeg at sætte hele VOC filen og det virkede selvfølgelig oO Så jeg kunne bare havde kunnet overfører filerne til computeren uden at gøre noget :( Men så tog jeg så bare filerne, og nåede ikke så meget andet :/ På grund af min "smarte" konverter metode :/

Nå men har rigtig meget tid især på onsdag hvor jeg skal møde klokken 12 :O Eller 11:45 senest men okay xD Men alligevel er det ikke ssååååå meget tid :( Lort!

Har ikke mere at sige xD Bye xDDDDD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar