Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 30. maj 2011

KYE

Når jeg kigger tilbage virker det helt underligt at Onskan og Hævnen engang blev set for første gang :O Nu kender jeg snart nogle af scenerne udenad xD Jeg forstår Hævnen bedre nu, savner scener for Onskan endnu mere og bliver helt ... den scene har jeg set før glad xDDDD

Tag jer i agt for Know Your Enemyes skabere xDDDD

Jeg så Onskan og tænke "Hold da op" den var både barsk og god :O
Første gang følte jeg mig tiltrukket af en film der var barsk men uden rigtige gyselige elementer
Før i tiden var som om gyser aftner var det store men her kunne man både få blod og barskheden med
UDEN at man skulle krybe sammen hjemme og ikke kunne sove
Det var vildt :D

Samme dag som jeg så Onskan så jeg hævnen. Mindre interesse. Den virkede lang og jeg fulgte nok heller ikke med rigtigt i handlingen. Men jeg forstod historien. :)

En uge eller to efter så vi min bedste fjende. Endnu mere barsk :O Jeg kan stadig få kuldegys af den scene hvor han får vrikket tåen om :S Men den helt store omvæltning var ikke at menneskerne fik slag med golfkøller eller forvrikkede tæer. Det var fand'me da en stakkels kanin kom ind i farezonen :O Den fik bare vrikkede hovedet rundt og bum så var den død... Den scene tog hårdt på mig. Det var nok overraskelses momentet for jeg får ikke samme følelse når jeg ser den igen :/ xD

Først da denne sang lød fra mine ører gav det hele mening! Jeg så en dreng løbe for sit liv i takt med trommerne... Jeg så ham kigge tilbage efter sin forfølgere for til sidst at blive fanget... jeg så .... Jeg så KYE ... Det var her jeg besluttede mig! Jeg skulle bruge Onskan. Jeg skulle bruge Min bedste fjende... Så kom Hævnen med på et wild card xD

Næste skridt... Ideen voksede i mit hovedet og blev til... Vi kan da ikke bare starte midt i historien uden at have en intro! Derfor begyndte jeg at tænke... Fandt det perfekte klip fra Hævnen hvor Christian står på siloen klar til selvmord... Det var også her at Hævnen åbnede mine øjne... Men manglede en sang og det blev så denne her xD

Også en del af projektet ... Dog ikke brugt så meget... Rørernde sang og en god sang til rulletekster :´)

Næste skridt (som jeg desværre stadig er fanget i :/) HOLD OM MIG :O God almeldelse af Vi unge! Måtte se! Købte den! Så den! Virkelig god :D Barsk på en anden måde :O Du kommer tættere ind på personerne... Du forstår deres smerte mere... Trang til at bruge klip for den ligger stadig i mig.... Må ...

Sangen der satte gang i Hold om mig epidemien for alvor! Passer sindsyg godt til historien deri. Ville blive sindsyg god video sammen med klip derfra :D

Sidste sang og video lige nu xD Når darlin er færdig vil der blive kærlighed på programmet xD Jeg vil lave en video med klip fra Hold om mig, Onskan og Min bedste fjende hvor der som et ekstra tema er lidt romantik i luften :P Rauw

Det var det xD Mere konkret sagt  :P Selvfølgelig er der også andre ting men disse er de mest inspirerende indtil videre xDDDDD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar