Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 7. marts 2011

Fastelavn er mit navn... xD

Så blev det mandag xD!!

I går gik det også meget godt til knallert for iøvrigt xD
Jeg fik kun en fejl og det gik fint nok på banen og sådan :P
Der var en der kom en time for sent så han dumpede men ellers var der ikke flere der gjorde det :O xD
Der gik lidt leg i drengene sidst på dagen i går så de farrede til sidst rundt på knallerterne som om det var et racerløb :O :P

I dag i skolen havde vi kun fire timer fordi vi skulle over i Stenladen og se Sille og hendes dramahold spille teater :)
Agnes vidste ikke hvad hun skulle lave så jeg foreslog at hun lavede et reminder papir og jeg fik den "ære" at skrive den ind xDDD:

- Mads kom ind ad døren og kløede sig i øjet (Ja? xD Specielt eller...? xDD)
- Marina leger med en rød farve (undskyld at mine fingre har sit eget liv!!! :( xD)
- Simone er her ikke :O!! (Faktisk ikke nogen stor nyhed xD)
- Aria leger med en lille blå bold (hvor kom den fra :O!! xD)
- "To minutter legetid endnu" sagde Mads (hahahah xD faktisk sjovt da alle faktisk på en eller anden måde legede med noget xDDD)
- Agnes er en smuuuuule træt (surprice xD?)
- Amalie, Balle and O has entered the building (undskyld vi andre var her til tiden oO xD)
- Marina tegner underlige mennesker (ET underligt mennesker faktisk Agnes xD)
- "Naaaardiaaah er her ikke" sagde John (Sjov accent på Nadia :P)
- Alle mennesker skal i teatret undtagen moi (men ikke alle kom -.- xD)
- John skal til møde, uha = Agnes laver NOTHING AT ALL (nooooo :S Kedetime igen -.- jeg lavede Matematik xD)
- John kan stadig ikke kende forskel på Aria og Armin, RETARD (det kan jeg heller ikke :S)
- Peter kom, den Di...(ehm ... jeg vil helst ikke skrive det der står xD)
- "Nicklas er ladymaker" lol (whut oO)
- Jeg hader denne klasses evne til at diskutere ALT (min egen kommentar!!!!)
- "Jeg er stille som en ninja" sagde Kebach (det var han bare ikke xDDD)
- Vi får karaktere for terminsprøverne i løbet af denne uge, Fuck Yeah! (Vi fik for to i dag bare ikke for den spændende xDDD :P)
- Marina er underlig og hendes reaktion var: "Tak for lort" (:O!)
- Jeg bliver så træt... >< (af alt den skænderi mannn!! EGEN KOMMENTAR!)
- Jeg HADER matematik virkelig >_______<' (Århj det kunne da være værre A! Ikke? xD)
- Mads er hæs MEGET hæs :O (Og det var hans næsten hele dagen :S Det er helt mærkeligt!)
- Lorteliv! (Agnes kommentar xD)
- Der foregår en diskution om sidepladser (Med Anita igen -.-)
- "Jeg fik bare herre ondt i min *bib* af at gøre sådan der" sagde Balle :O >______<' (jeg gad ikke vide hvad han snakkede om der man :O xD)
- "Det er min numse" blev der sagt (der siges mange specielle ting i klassen forstår i xD?)
- Peter danser oO' (ehm ... ingen kommentare xD)
- Keith Richards er GRIM (kommentar til tegning xDD)

Tja det var det xD
Ikke helt så god efter min mening xD :P

Vi fik som sagt vores terminsprøver tilbage... altså kun dansk læseprøve og diktat xD
De to mest kedelige at få tilbage efter min mening :/
Jeg fik kun fire læseprøven -.- Jeg havde som forventet fået HERRE MANGE dumme fejl :S
Til gengæld overraskede diktaten mig :O :D Jeg fik 10!!! Det er stort xDDD

Efter de to timer tog jeg hjem og tog kameraet med og kørte over til ungdomsskolen ... igeeeen xD!!
Jeg så også Morten fra knallert holdet sammen med hans klasse og vi kiggede rimelig længe og disorienteret på hinanden i starten ... for hvad var nu det? Hvorfor var hun/han der xD?
Det var kun Peter og Kebach der stod og ventede til at starte med så jeg stillede mig bare om på den anden side af muren lige i skygge og ventede xD
Jeg kom vidst til at overraske Peter lidt da han forladte trappen for han indrømmede at jeg gav ham et chok xDDD
Jeg havde glemt min bilet men heldigvis havde Anita nogle ekstra med xDD

Teaterstykket var godt men ret langt oO
Efter min mening kunne de godt have brugt lidt mere energi på historien i slutningen da stykket sluttede ret åbent hvor man nemt kunne have droppet lidt mere af starten  også i stedet bygge videre på slutningen...
Men nu er det jo ikke mig der er instruktør så jeg skal nok ikke blande mig xD

Det handlede om en verden som gik ud på at følge et bestemt system...
Verden var i krig og dem der arbejdede under denne krig var nærmest blevet hjernevasket til at vide at det var de andre der var fjenden og dem der sammen var de stærke!
Men de måtte ikke tænke frit! Enhver fri tanke som fantasi eller kærlighed var forbudt og  man blev ofte straffet hårdt ved at være sådan en "tankeforbryder"...
Nå men det handlede om denne mand (som jeg ikke kan huske hvad hed xD) som bliver forelsket i denne pige, Julia.
Samtidig er han meget kritisk overfor systemet og deler sine tanker med denne gule bog som han har købt i den fattige by. Alle de fattige og de afhændige er udenfor systemet fordi lederne mener at de ikke har nogen indflydelse overhovedet!
Han opdager at hun har samme følelser for ham og de finder et sted at nyde deres kærlighed til hinanden i sikkerhed (tror de)
Snart finder ledelsen ud af at han har fejlet og spærrer ham inde og anvender totur på ham for at vende side men jo mere de gør ved ham, jo mere står han fast i sin holdning...
Den sidste og nok hårdeste straf de giver ham er at lade ham tro at hans elskede, Julia har bedraget ham (som man aldrig finder ud af om er sandt :O!!!)
Han bliver smidt på gaden men han har stadig de samme tanker hvor han nu indvolvere bybeboerne i dem og starter et oprør (slut?)

Efter stykket prøvede jeg at køre fra Frederiksundsvej over til byggeren xD
Det gik godt men jeg var liiiige ved at køre for langt :P

Da jeg kom så jeg at Tjalfe, Freja og Bjarke var ude på marken :O
Det ærgede mig selvfølgelig fordi at jeg var kommet i sidste øjeblik :/
Jeg fik lov til at ride ringridning på Gneisti men indenda tog jeg af det forrige hold xD
Det gik godt nok :P
Gneisti var bare fuld af krut og var bange for pisken så han var helt tænt da jeg fik ham og det gjorde mig lidt nervøs fordi det mindede mig om sidste gang jeg red ringridning hvor jeg kom til at skræmme Gosha :S

Jeg fik kun en runde på Gneisti også kunne vi se at den var gal ... derfor kom jeg hurtigt over på Tyson xD
Det gik meget bedre :) Jeg endte med at få to ringe og vinde ringridningen xD


Så alt i alt en vellykket dag og en god start efter den travle, men ustressede weekend xDD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar