Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 13. marts 2011

Lidt random thing here :]

Ham der Morten fra Rosenlund han hedder ikke Morten alligevel xD... Han hedder Martin :P
Det er da også bare så svært at holde styr på hva Marina xD?
Nå men jeg kan alle navnene nu så nu skulle det ikke være noget problem :P: Der er Christoffer (Ortvald xD sejt efternavn eller :P?), Jonas, Jonathan, Sebastian, Martin, Daniel, Kasper, Phillip (ikke fra klassen xD) og Søren :P

Tror snart jeg skal finde min engelsk bog/papire og læse lektien -.-
Det har jeg glemt at gøre fordi der er sket så meget xD
Jeg har heller ikke fået lavet essayet på engelsk endnu oO Jeg kan heller ikke huske hvornår det skulle være lavet til så xD...

Aprospros det har jeg stadig ikke fået mit dansk/alt mulig hæfte tilbage :S
Anita var der ikke efter onsdag af så jeg fik det ikke :S
Jeg håber hun er der i morgen for jeg vil gerne tegne i det xD!!!
Ellers har Agnes bare at tage sin blok med så jeg kan tegne underlige mennesker xDD

Jeg må til at finde ud af hvornår den der engelsk essay er til for hvis den er efter denne uge kan jeg jo lave den om søndagen hvor jeg først skal møde klokken 12:30 igen xDDD

Vi kom til at tale lidt om MGP i dag og især det fra 2003 hvor mig og Agnes var inde og se det live xD
Det var det år Dino vandt :P
Jeg kan ikke huske ham for jeg husker mest at jeg synes det var den forkerte der vandt xD (det skulle havde været Anne mente jeg dengang xD!!)
Da jeg hørte den her for lidt siden igen synes jeg ikke den er så slem endda xD ... Den er bare på croatisk xDD!!!
Når jeg tænker over det synes jeg at MPG er blevet dårligere og dårligere med årene :S
Folk/børn spiller på det forkerte - nemlig deres nuttedhed
Og dem der ikke har det - kan enten ikke synge eller har svært ved at finde på nye tekster eller melodier -.-
Dog er der jo altid nogle bedre end andre og det er oftest de drenge omkring de 14-15 år har jeg opdaget xDDD

Tja ellers var der ikke flere rettelser eller random ting lige nu tror jeg :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar